Sep 9, 2019, 6:30 PM

 Хрумна й на шапката 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1702 15 20
Multi-part work
6 мин reading

 

Аладин потърка вълшебната лампа: “Третото ми желание е да изпълниш още 1000 мои желания.“ Духът веднага го премести в приказката „1000 желания вече изпълнени“.

 

Бъди какъвто искаш, но също така остави хората да мислят, каквото искат за теб.

 

Вземеш ли се насериозно, може сериозно да се изненадаш от липсата на сериозно отношение към теб.

 

Гладолечението няма нищо общо с гладомъчението.

 

Докторът каза, че бебето е момче, но чак след около 18 години то ще каже дали докторът е бил прав.

 

Егото се умори от въртене около обществения център и премина към задаване на въпроси към огледалото.

 

Жабата си знаеше гьола, докато един ден той пресъхна и тогава тя разбра, че на сушата има повече кал, отколкото в блатото.

 

Златото е мълчание, говорещо единствено на притежателя си.

 

Историята трябва да запомни толкова лъжи, че понякога не й остава време за истината.

 

Колелото на историята се счупило, но неволята решила този път да не се меси в Божиите дела.

 

Локумените вафли се харчеха много бързо, докато не дойдоха обикновените и им развалиха рахатлъка.

 

Маймуната превърнала труда в забавление в момента, в който човекът започнал да я храни с банани.

 

Не давай от сърце без да си попитал сърцето.

 

Общата отговорност води до лична безотговорност, особено когато става въпрос за харчене на обществени средства.

 

Простотията даже не е заболяване, а защо е нелечима?!

 

Радостите на живота са кратки, но живота на радостите може да бъде удължен.

 

Седнах да помисля и не ми се става... защо сексът и свободата са отговорности описвани винаги като удоволствие?!..

 

Тези, които непрекъснато търсят внимание, много често внимателно са подминавани.

 

Убиха му желанието, надеждите и мечтите..., но късметът му се оказа безсмъртен.

 

Фатален е само този край, който е безкрай.

 

Хубавите мисли идват най-често след много хубави питиета. А трезвите?! – най-вероятно на другия ден.

 

Цъфнало цвеке шарено“ е песен за тежката съдба на народа...

 

Чакат докато търпението ти се изчерпи, после те пращат на курсове за лечение на стреса.

 

Шуробаджанащината е световно известна  самодейна фолклорна група с най-много участия в политиката.

 

Щом дойдат избори и разбираш колко си важен, а щом отминат, разбираш колко временни са важните неща.

 

Юздата е разум, когато препускаш на коня на свободата и неукротимата воля.

 

Ядец! На шапката й хрумнало, а главата пострадала...

» next part...

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много хубаво си го казала, Пепи. Поздрави!
  • 😅! Аладин Андрешко, го играл
    но номерът му не минАл!

    Чудесен стих!
  • Благодаря, че прочете и коментира, Елка!
  • Иржи, като каза "мъдрости" и ме подсети за тази : "Капата царска, главата воденичарска" . Е, има и обратно звучене. Шапката уж си избираш по главата, ама главата как да избереш . Благодаря Иржи, че споделяш какво ти е харесало. Поздрави Марги и благодаря за мнението!
  • Верни сентенции.
  • Много мъдрости има и трябва по-често да си ги припомняме...Добре,че ти е хрумнало да ни подсетиш за това,Краси и по оригинален начин...Браво!Особено ми харесват Б,Н,Т.
  • И Ангелчето се усмихна
  • Благодаря ви от сърце!! И вие всички ме изненадахте много приятно! Твърдо сериозно е станало напоследък положението и реших малко да го разведря. Това беше алтернативата на буквата "К" , но мъжът ми каза, че лъха някакво недоразумение, а: "Когато мъжът ти винаги е прав!... дай му прахосмукачката!"... Тука и други може да се съгласят с него
    Дон, когато кажеш истината, лъжата също е доволна, че не си я разкрил! Къде е истината обаче... Ами освен да пускам скоро и втората част.
  • Браво, Краси! Точни и оригинални сентенции. Прочетох с интерес.
  • Остроумница
  • За всекиго по нещо
  • Палче горе! Краси, духовита си. Вече имам няколко любими. И бравос!
  • Браво. Много находчиво.
  • Браво! Повече от оригинално!
  • Превъзходни са! И сам знам колко са трудни. "Историята трябва да запомни толкова лъжи, че понякога не ѝ остава време за истината" - това е изключителна находка! Казано между нас, тя, горкичката не е виновна. Едни нечисти ръце постоянно ѝ въртят главата ту на изток, ту на запад, така че да не може да вижда, други ѝ запушват устата всеки път, когато ѝ се прищява да говори. И така.
  • Благодаря за хубавия коментар, Стойчо! Валя! Благодаря ви.
  • Азбучни находки извлечени от корените на живота!😃
    Поздравления, Красимира!
  • Благодаря ви Мариана, Жени, Вили! И без глава горе-долу се справя
  • Брей!!!
  • 😀Оригинално и забавно!
    Сетих се за онази игра, в която , ако искаш да отнемеш партньора на някой, слагаш ме шапка и ... Мисля, че тази шапка ще се справи, на каквато и глава да се озове!
Random works
: ??:??