Sep 25, 2019, 8:17 AM

Хоби 

  Prose » Humoristic, Erotic
621 1 9
2 мин reading

Казвам на жена ми: „Отивам да поработя...”

Типично женското: „Ти на това работа ли му викаш?”...

Типично мъжкото насреща: „Що? Да не си чеша езика с някоя приятелка два часа...”

Модерно женското опонира: „Това не е работа! Работа е, когато носи пари...”

Мъжко скептично: „Да, бе...Те, мутрите, най-много работят...”

Женска логика: „Това твоето е хоби...”

Мъжки реализъм: „Ама вярно, ще знаеш... Това – робите – били все хора с хобита... Ни пара им давали, работели непрекъснато... Хоби, бе... Пари не носи...”

Женска контра: „Получавали са храна и покрив...”

Мъжки разум: „И защо никой не иска да е роб, щом има такова хубаво заплащане...Впрочем, вчера като ми прибра парите от заплатата – аз роб ли съм?”

Женска демагогия: „Каква е ползата от всичко това? А? Каква е?”

Мъжки сарказъм: „Ами ползата от твоите кремове и мазила?”

Тук – тишина. Сърдита, нагнетена... Появява се чаша с кафе – за успокоение...

Женски хоризонти: „И защо не напишеш нещо – пари да изкараш?”

Мъжка вселена: „Защото не ми е интересно това, което се заплаща. А и имам все още лице, не ща да стане сурат...”

Женски поглед: „А?”

Мъжка заядливост: „Ами мисли малко... То сега джурналята хептен не мислите... Важното е да се запишат безгрешно думите на някой си и никакви анализи на смисъла им...”

Женска практичност: „Ама от това парите идат... Пък ти само се плюнчиш и кефиш...”

Мъжки мироглед: „Абе, то и магистралките се плюнчат и кефят... Даже пари получават... Но пуста архаичност – не ставам за педал...”

Женски мечти: „Видя ли по телевизията оня гей какви дрехи носи... И колко е тънък, романтичен...”

Мъжки похват: „Ама така може ли... Що не го вземеш?”

Край на разговора...

Аз след малко сядам и се захващам да работя. По хобито си...

 

 

https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много точно са предадени различните гледни точки! Хареса ми!
  • Благодаря, Ирина!
  • Освен забавния диалог,интересни са и ....определителните изрази/типично мъжки,мъжки реализъм,мъжки разум,мъжка заядливост,женска логика,женска контра и т.н.-да не ги изреждам./Разбрах,че ще има и втора част,с еротиката,ще внимавам да не я пропусна!!!Ха-ха-ха!
  • Благодаря, Валя, Пепи, Мариана!
  • "Пък ти само се плюнчиш и кефиш...” 😅!
    Нищо не разбираме дженурята ни от хоби, ни от кеф, ни от еротика!
  • Благодаря, Красе, Младене, Стойчо!
    Еротичното е сетне - това е разгрявка.
    И е еротично, защото мъжът пак ще е прекаран...
  • Всяка несполука търси причина и следствие извън себе си.
    Интересна съпоставка!
  • Колко много и неподозирани различни гледни точки. Забавно си ги поднесъл, Генек. Поздравявам те!
  • Еротичното малко ми избяга, но многоточието накрая обяснява всичко... Права е жената - само звезди получаваш, а пари??!! Дамм П-С-П'. Сериозно ме усмихна.
Random works
: ??:??