Jul 29, 2022, 9:40 AM

Хвърхрумвания 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
440 3 12
1 мин reading

Футболистите от националния отбор на Франция наричат „петлите“. Ясно защо…

Тези от нашия отбор наричат „лъвовете“. Неизвестно защо.

Само че футбол играят и жени, и младежи, и деца.

„Малките петли“ звучи интересно и обнадеждващо, разбира се.

Само дето оня ден ни информираха, че женският футболен отбор на Франция победил испанския. И говорителят каза „френските петли“…

Момент! Жени…

А петел е от мъжки род. Да бяха „лъвове“, „тигри“… „Лъвици“, „тигрици“…

Но . женски петли… В човешкото общество изкривявания джендърни има, но сред природата още не е навлязло изкрейзването така…

Затова – не „френски петли“, а „кокошки“…

И природосъобразно, и… Пък може и вярно да е…

Все пак, изгубиха полуфинала с германките.

хххх

Вали. Порой. Хората се крият под навеси и балкони, под чадъри и найлони. Мокри…

По улицата върви човек. Безстрашно, не бързайки, дори весело.

Сух…

Абсолютно сух…

-  Абе, тоя да не е магьосник?

-  Извънземен?

Един подгизнал се обръща, разпознава човека и обяснява:

-     Не, политик е. Свикнал е да минава между капките…

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Зигфрид!
  • Кокошките 🤣🤣 Харесах!
  • Благодаря, Надя, Петре!
    Женските петли отпаднаха, ама германките напират...
  • С интерес ги гледах, футболното първенство де, ... и още тогава си казах, ако тези мацки награбят нашите, на футбол де, ще им скрият гащетата. Та къде са женските петли,.. къде татуираните лъвове
  • Усмихна ме. Имах съученичка - Цура Мъжката, играеше в "Академик". Сега е в Дания, амиии петел си е...
  • Благодаря, Антоанета!
  • Второто ме изкефи!
  • Благодаря, Лиа!
  • Старши, бива си те с тези петли, кокошки и . .. Липсват пиленцата и яйцата. Добре си обрисувал нещата. И научих нещо ново. Никога не е късно да се образоваш и да те научат на акъл. Давай продължение! Поздрави!
  • Благодаря, Лидия, Деа!
  • Хахаха Сетих се за :"Но петелът е женски господине!" ("На всеки километър"
  • Духовит, както винаги.
Random works
: ??:??