Jul 8, 2007, 6:22 PM

И това ми е любимо 

  Prose
1133 0 23
3 мин reading
 

                                                  И това ми е любимо


  Работя през ден от 11 до 23 часа. Колегите и колежките са ми млади и готини хора. Аз съм на 25 години, омъжена с две дечица. Цецо и Ани са гаджета. Запознаха се в работата и скоро ще се женят. Много сладка двойка са. Живеят наблизо до нас. След работа, когато сме заедно на смяна ме изпращат до нас и се прибират. От известно време Цецо ме гледа много особено.

  • - Защо ме гледаш така?
  • - Много ми е интересно! Тук си много отворена, разправяш вицове, всички са ти приятели, с всички се шегуваш. Чудно ми е как се държиш у вас, пред мъжа ти. Сигурно и дума не обелваш и му правиш салатка само щом ти щтракне с пръсти.
  • - Как се сети? Но моля те не ме издавай на другите, че ще стане много неудобно. Той даже ме бие, но никога по лицето, защото остават синини. Но това само на теб си го споделям, моля те, ако си ми приятел...
  • - Честно да ти кажа много ми е любопитно да те видя каква си у вас.
  • - Честно да ти кажа, то не е за пред хора.

Това си говориме, докато ме изпращат към нас. Минава 23 часа. Вече сме на нашата улица и вместо да им кажа „Чао", този път ги каня да се качат. Ани казва, че не е удобно, защото е много късно и не сме предупредили мъжа ми. Цецо ме гледа още по-особено.

  • - Ама ти сериозно ли?!
  • - Да, нали ти беше интересно, качвайте се!

Звъня, защото, докато си намеря ключа ще мине цял час. Мъжът ми отваря и казва:

  • - Тъкмо мислех да си лягам, но нещо отвътре ми подсказа, че пак няма да се прибереш сама. Заповядайте. Даже съм направил крем карамел. Питам моята кукла как се прави, а тя ми казва, че закъснявала за работа да съм погледнел в готварската книга. Поглеждам, а там пише: „Крем карамел се прави по същия начин, само че вместо захар се слага захарин" Шах с белия кон! Ами сега, какъв е същият начин. Ядосах се и сложих литър мляко, захар на око, пет шест яйца и си викам пък каквото стане. Децата го харесаха.

 Мъжът ми слага на масата салата, носи и ракийка. Пийваме за запознанството и мъжът ми се оплаква от мен, че винаги му правя такива изненади.

  • - Айде аз да не почна да се оплаквам, че ми водиш всичките си колеги, защото другите жени много викали. Аз не викам, защото ме млатиш и хората си мислят, че съм добра и гостоприемна. А сега да ти кажа защо ги поканих. - и му разказвам за разговора ни с Цецо.
  • - Честно да си призная не го очаквах! - Цецо е като зашаматен.
  • - Жена ми е толкова луда, че от нея всичко може да се очаква.
  • - Ще ви преведа. Мъжът ми искаше да каже, че много ме обича и е готов на всичко само и само да е с мен. А на тебе, Цецко, ще ти кажа следното: Аз съм едноличен търговец, не двуличен. Запомни го. Второ: кой знае кога ще се преродя пак та да живея тоя път по-така, а чак другия по-свестно. Па и каквато съм разсеяна ще взема да забравя коя роля къде я играя и ще има да ям бой, я по-добре да си карам така - една роля главна и навсякъде. По-лесно е и по-хубаво, нали?!
  • - Леле, Признавам те!!!
  • - Къде ще ходиш?

И до сега сме приятели!

Но питам се кой друг ще ме търпи такава? Добре, че ме взе моя, иначе досега да си седя  мома. Голем  късмет извадих. Па той да е гледал като се е женил, аз не съм му виновна. Другия път да гледа, ако му дам развод.

    

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Моряче, не гладя моето момче. Само едно нещо правя хубаво, но ще ти го кажа насаме... Джейни, мерси, миличка!!!
  • И двамата сте чудесни!
  • Това за гладенето, не го разбрах добре! Какво гладиш,... на кого ... и с какво!
    Едва ли някога можеш да разбереш, какво слънце грее от теб тук!
  • Стами, дай Боже!!! Вероник и мама така ми вика, но на мен все пак ми е у дома...Поне малко да ми е чужд, а то ми стана като роднина ти казвам!
  • Вили, изглаждам отношения всякакви. Иначе знам, че ставало с ютия. Но ще питам снахата, да не се изложа. Делфи, ние сме силен народ, така че ще издържиш и още една порция смях, аз плащам. Черпя те!!! Магдалена, бракът е спорт-тото, за да не кажа торба със змии, както е според мъжа ми. Мерси!!! Смей се Ина, който се смее последен, зло не мисли! Май така беше или който пие зло не мисли. Забравила съм.
  • Браво Светле,дай боже всекиму такав "лош"мъж !!!
    Поздравче за настроението!!!
  • Хубаво е гледал човекът , а и ти си гледала явно. Не знаех , че има тук такъв талант с чувство за хумор.Харесвам те , Светлана, много.
  • Е, вече съм тотално разглобена, от майтап! Браво, я!
  • Уникална! Винаги успяваш от коментариите да направиш втора част, че и с продължения! А уточнението бе важно, защото саксиите са тежки за носене... Все пак трябва да се грижим и за себе си, не само за своите удоволствия! Но не разбрах, какво можеш да гладиш и с какво!
    Бъди все такава! Друга не ни трябваш! Начумерени - дал господ, че и с излишък...
  • Танче, имам вятър в главата, а не отговори за всичко. Вятърът е виновен!!!
  • Моряче, аз правя други неща, например...да не си помислиш нещо - гладя. Вили, добре че уточни, иначе лошо! Мери, предстои ми купуване на диня, така че опиши по-скоро, за да знам какво да правя!!!
  • Хахахах,сякаш имаш готов отговор за всичко! Харесвам такива хора и така като гледам не само аз
  • Адамов, с мен да ходиш на мач - от това по-голяма атракция няма. Мъжът ми сяда далече от мен и казва, че не е с мен. Аз познавах почти всички съдии и им правех живота шарен. С приятелката ми бяхме на опера пред мавзолея, хората не гледаха операта, а се заливаха от смях с нас. Абе, където идеме после ни дават по новините...Трябва да го опиша. Обещавам да те водя на мач!!! Анетче, добре че ги подсети за единадесетата заповед. Сега ще се увеличат браковете най-после!!!
  • Румене, мислиш, че е гледал, просто си е късметлия тая гад. Ицо, нали на мен си ми приятел. Не аз съм ударила джакпота, а той. Двайсет и пет годишна - виждаш ли колко отдавна помня! Галка, много добро зрение има моя, направо орлов поглед. Деси, знаеш как е - хубаво, по-хубаво, най-хубаво и ние!!! Дарче, винаги съм права, освен като полегна да дремна. Гушкам те и аз Петинка!
  • Ще ме умориш! Приемам да ми казваш кака , или да ти пусна и песента за балдъзитена Руси Русев - падам си по харт рока! Някой път ще разправям как се караме като избираме диня.
  • Аз бих добавил още две неща - одобрителни подсвирквания от залата и хвърляне на цветя в краката на двама ви, но предварително извадени от саксиите! (Да не станело грешка!)
  • Определено и двамата сте ... - тук трябва да се чуеш горещи и продължителни ръкопляскания! Дори ти да си направила крем-карамела предната вечер!
  • От такъв мъж "побойник" става най-добрия съпруг, ама трябва да фиксира добре с поглед (да гледа демек), за да попадне на "прилично луда" жена, иначе се спъват нещата.
    Ама добро показно за младите, които тепърва ще създават нова семейна единица в нащето общество ...
    Без чувство за хумор в брака не става - единайста заповед

    Поздрав и усмивка.
  • Ххахахах нема да даваш, че държиш здраво там
    Дали и аз да не си пожелая мъж дет да ми носи ракийката и да вика за моя отбор даже
    Светлеееее, след тоя разказ, 1 милион и 600 хиляди мъже ще искат да дадеш развод на твоя за да те гонят. Ама ти недей .. дръж здраво и не пускай!
    Поздравления за невероятния разказ
  • Сладураната ми тя!
    Ти си уникум бе, мила!
    Гуш*
  • Евала на съпруга ти, Светланке!!!
    Гледал е човека, право си е!Обаче и ти си като наркотик, отказване от теб НЯМА!!!
  • Доста добре се е огледал,Светле!
    Поздрав за разказа,мила!
  • Ударила си джакпота с твоя мъж, Светле!!!
    Поздрави за двадесет и пет годишната мацка!!!
Random works
: ??:??