Apr 2, 2015, 11:33 AM

Идеалното момче? 

  Prose » Narratives
464 0 0
4 мин reading
Той е най-добрият ти приятел, който те гледа така, както никой друг досега не те е. Той няма нищо общо с това, което по принцип харесваш. Косата му е с прекалено много гел; начинът, по който се облича, е смотан; а шегите му понякога са толкова остри, че гърлото те заболява и се налага да му обърнеш гръб, за да не види сълзите ти. Обаче парфюмът му е най-страхотният аромат, който някога си усещала! А когато те прегърне, всичко става една идея по-ясно, хармонично и цяло.
Той е 15-те досадни смс-а сутрин, поздравяващи те с „добро утро” и „приятно изкарване на деня”. Той е телефонното обаждане вечер, точно след като си му затворила вратата за довиждане. Той е там. Винаги е там за теб. Той ще те обича, дори когато му кажеш за хиляден път, че нищо няма да се получи, защото сте просто приятели. Всъщност, той ще те обича дори, когато преспива бебето си, а жена му прави вечеря в съседната стая. Той е НАЙ-ДОБРИЯТ ти приятел. И ще си остане най-добрият от всички, с които тепърва се срещаш. Просто все още не го знаеш.
 
 *
 
Той е невъобразимо красив двадесет и пет годишен модел, с който си се запознала в интернет преди седмица, а сега ти купува шоколадова Mocha в Starbucks с двадесет и четири каратова усмивка и кредитна карта American Express.
 
*
 
Той е любимият ти поет, отговорил на съобщението ти във facebook, чиято книга тъкмо разопаковаш.
 
*
 
Той е барманът с най-тъпото чувство за хумор, което някога си срещала и най-чаровната усмивка, която някога си виждала.
 
*
 
Той няма лице, но е много секси, има татуировка ръкав на лявата ръка и животът му се състои в това да пътува. Във влак, на кораб, на стоп, с мотор, кола, каравана. Слуша рок и въпреки че изглежда доста hardcore тип, всъщност е доста романтичен. Не иска да има в скоро време деца, но ако реши да ти предложи брак, то ще е на покрива на някоя кола, докато гледате за падащи звезди през Август или точно преди да скочите заедно с бънджи! Той е от онези типове, за които се пишат песни и се правят филми. 
 
*
 
А понякога той е женен и е напълно недостъпен. Носи бяла риза и сива вратовръзка. Гледа те подигравателно. Знае, че си падаш по него и го използва срещу теб, за да получи това което иска, всеки път, когато му се отдаде възможност. Харесва му да е отгоре и да командва. И на теб ти харесва.
Той е най-нежните ти сънища и най-ужасните ти кошмари. Той е всичко, което никога не си искала и въпреки това всичко, от което си се нуждала. Той е мисълта ти в десет и половина вечерта, когато се прибираш от работа, и чакаш светофара да светне зелено. Той е онази силна контракция на сърцето ти, когато припознаеш лицето му в случаен минувач на отсрещния тротоар. Той е кенчето джин&тоник, което запази в хладилника си след последната ви колегиална среща. Той е луната, звездите, небето. Той е най-голямото желание и най-силната болка поради неосъществяването му, които някога си изпитвала. Той е любовните поеми, които четеш преди лягане. Той е образът, който някой ден ще премине през съзнанието ти за част от секундата, когато си на 82 и гледаш в зелените очи на портрета на мъжа си. Той е Животът. И той понякога е несправедлив…
 
*
 
- Каква е представата ти за "идеалното" момче? – питат ме в ask.fm

 

- Писател, художник, пътешественик... или всичко в едно, най-добре. – отговарям. 
 
 

© Савина Николова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??