May 14, 2020, 11:30 PM

 IV-ти сезон коронтина 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
722 2 8
1 мин reading

        Ден 1-ви, IV-ти сезон

        Настана време  за равносметка. Страничните странности на предишните 3 сезона. Седя и мисля... Времето е топло, та топло. Разходих Тарзанчо, щото ми дожаля. Вече никой не иска да го разхожда. Няма обяви за търсене ни на домашни любимци, ни на деца под наем.

        Умрял от жега милият, изплезил език. Докато се върнем, и временното му убежище във входа го няма вече. Качих го при стопаните му.

        Взимам си набързо душ уж да се освежа, а ми става още по задушно. Сядам пред компа да видя дали няма някоя нова мярка, очилата ми се запарват... не ми достига въздух... Посягам към чашата с вода...

        О, боже! Сраснала съм се с маската! Как няма да ми е задушно и да не ми стига въздух! Щом и под душа влизам с нея...

        ...лоша работа. Още 1-вият ден страничните ефекти сами започнаха да се е/ин/фектират!

        Какво ли още ще ми дойде до главата?...

 

To be contin...

______________

коронтина - същ. ж.р. ед.ч. съкращение, значение  - карантина по време на коронавирус

 пп

2020 - и годината, заради истерия... изв. - историята!

© П Антонова All rights reserved.

Тарзан и коронтината
III-ти сезон, ден 11-ми
Днес на оперативка на входа по инициатива на кака Гинка от втория етаж, още в 7 часа сутринта, за да не се губи ценно време, бе единодушно решено:
- предвид коронтината и наличието само на едно куче-разхождач, да се състави график за разходка. 4 етажа по ...
  610 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Днес сме ден 4-ти от IV-ти сезон - от два месеца на Извънредно положение (3 сезона - удължавания, влязохме в 4ти сезон, вече Извънредна епидемична обстановка

    това за протокола!
    така като питаш, ме хвърли в размисли: ден като ден от календара или нарицателно за "мярка за неотклонение"?

    Благодаря!!!
  • Ден кой е? А какво значи Ден?
    Щом мисля, значи... значи... значи съм нещо си...
    Възглавницата ми говори, но съм и обиден! Вчера я хванах в шведска тройка с чехлите ми!
    Мръсница 😂
    Ден някой си.
    А аз съм... какво?
    Може би вирус 😋
    Поздравявам те :0))
  • Чаша до половина с водка; оптимистът:
    - ще си я допълня с лед!
    песимистът:
    - с половин като с без хич...
  • Оптимистка! Само четири сезона...
  • Маската ми и пречи, и не, но ръкавиците...
  • Oт "положение" преминахме в "обстановка", пак извънредна Понеже се надявам това да е последният сезон на филма, за това сюжетната линия реших да е "странични Е/ИН/фекти от от полУжението". Така че не се щадете, ами и за вашите инфекти ни уведомете!

    Исе, Дочке - нещо като "смях през сълзи и тъжна усмивка"...

    Стойчо, жегата нали убивала вируса? Може пък някои ИНфекти да прераснат в дисекти... Слагам рентгеноеите очила и като дженерал обстановката, обещавам, да следя!
  • Давай нататък!Защото се задават жеги и извън целувката на дУша...😉!
  • Итересно,смешно и тъжно едновременно--- Прочетох всичко до тук. Ще продължавам да следя!
Random works
: ??:??