Apr 27, 2020, 7:43 AM

 Тарзан и коронтината 

  Prose » Humoristic
610 1 8
Multi-part work « to contents
3 мин reading

        Тарзан и коронтината

 

       III-ти сезон, ден 11-ми

      Днес на оперативка на входа по инициатива на кака Гинка от втория етаж, още в 7 часа сутринта, за да не се губи ценно време, бе единодушно решено:

       - предвид коронтината и наличието само на едно куче-разхождач, да се състави график за разходка. 4 етажа по 2 апартамента - 8. Времето от 7 сутринта до 19.00 вечерта да се разпредели на броя апартаменти и да се уточним помежду си кой кога ще го разхожда Тарзан (така се казва пинчерът на Милкови от 3-тия етаж). Времето от преди и след графика си е за стопаните, все пак те го отдават безвъзмездно, заслужават и да ги разхожда повече.

       При така въведения график времето на апартамент е 1 час и 12 минути.

       Баба Изабела от 3-тия предложи времето от 8.30 до 10.30 ч да се поеме от апартаменти без хора в рисковата възраст, тъй като не иска ходенето на пазар да е с Тарзан. Иска си втора разходка след 10.30.

Подкрепихме я с разбиране. Нали все още сме хора.

 

       III-ти сезон, ден 13-ми

      Трети ден сме на разходка с Тарзанчо. Опасявах се, че каквито са щури пинчерите, ще ми взима силите, но не! Последни сме по график, от 18.48 до 19.00 часа. Горкият ми разхождач. Прибрах го на ръце. Кой знае комшиите как ги разхожда по цял ден, но с изплезен език, запъна се като магаре на мост, и докато не го гушнах, не миряса да опъва каишката. Та половината от времето го разнасях като бебе. Ама какво да правя, като съм си по график и всяка минута навън ми е ценна!

 

       III-ти сезон, ден 14-ми

        Нова оперативка и нов график имаме от днес. Този път Милкови поискаха от около 2 часа след обед до 4 часа (да се доуточнят минутите от счетоводителя Шопов от 1-вия етаж) да са официално почивка за нашия разхождач, защото твърде изтощителни му идват нон-стоп разходките. Вместо това графикът да е от 7 сутринта до 8 вечерта.

        Оборудвах се с бебешка раница. Ако пак сме последни в графика, да не ми каталясват ръцете.

         To be contin...

______________

коронтина - същ. ж.р. ед.ч. съкращение, значение  - карантина по време на коронавирус

 пп

2020 - и годината, заради истерия... изв. - историята!

© П Антонова All rights reserved.

Ден 2-ри
За първи път днес отивам до супера под режим. Заставам до червената линия, отбелязана на плочките, на два метра зад предния кандидат купувач. До вратата седи един чичко и вдига ръка, като дойде ред някой да влезе.
Рафтът с олиото е ометен. На горния се мъдрят от 2 литра нагоре туби на "криз ...
  728  30 
Ден 1-ви, IV-ти сезон
Настана време за равносметка. Страничните странности на предишните 3 сезона. Седя и мисля... Времето е топло, та топло. Разходих Тарзанчо, щото ми дожаля. Вече никой не иска да го разхожда. Няма обяви за търсене ни на домашни любимци, ни на деца под наем.
Умрял от жега милият, ...
  721 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Разбирам, Пепи, че хората са изобретателни
  • Краси, като излязоха предохранителните мерки, едната от тях е "хората в рискова възраст да пазаруват във времето от 8,30 до 10,30, да не излизат през другото време..." и мрежата се напълни с вицове от рода на:
    - Г-не, прибирайте се, не може да се разхождате безцелно!
    - Но аз си разхождам кучето
    - А къде в кучето?
    - Ох, забравил съм го!
    и обяви "Търся домашен любимец за разходки под наем", случай на глобен италианец, закупил си 3 бутилки вино "Може да ходите на пазар само за стоки от 1-ва необходимост" и т.н.
    Улиците се напълниха с хора, разхождащи си кучетата и недоволстващи като "децата затворени у дома, а тези, които трябва да пазим, се разхождат..."
    За това и разказът-дневник е в "хумор".
  • Пепи, така и не разбрах каква е разликата като се разхождаш с куче и без куче? Знам за забраната, обаче.. да, горкото животно.
  • mislitel (Георги Каменов) - пробвах с костенурка, обаче като се разсърди и си скрие главата... по 3 дена я дебнех да ѝ сложа каишката! 😅

    генек (Георги Коновски) - да ни е жив и здрав Тарзанчо, целият вход на него се уповава в тези тежки времена! дори във входа си има и къщичка, като диспечерски пункт, за да не се търсим по етажите.
  • Давай! Има да разказваме...
  • Аз съм най-щастливият човек в тази карантина. Имам костенурка за домашен любимец 😋, което ми гарантира минимум 10 часа време за ежедневната му разходка 🤪
    Поздравявам те 😷😂😷
  • 🌺 🌻 🌼 Kak може с такова хубаво име, и да няма фенки поне?
    Разбирам да беше Путин... 😅
  • Разсмя ме, Пепи. За моя Тито кандидат разхождачи няма - на никого не му се прибира, по корем, или по гръб.
Random works
: ??:??