Jan 28, 2014, 2:59 PM  

Изглежда като реклама, ама не е 

  Prose
516 0 5
1 мин reading

ИЗГЛЕЖДА КАТО РЕКЛАМА, АМА НЕ Е

    Купих си две наколенки на д-р Ливайн, щото съм инвалид и си рекох, че може да оздравея. Имам протокол от ТЕЛК, който казва, че почти сто процента съм нефелен и нямам право да се занимавам с никакъв вид труд. Значи, докато натискам клавишите на компютъра, аз мога да мина за нарушител, ако това се счита за трудова дейност. Та затова реших да си купя въпросните наколенки, белким си подобря състоянието. Купих ги и ги носих два месеца. На края на втория месец се оказа, че вече мога да стоя на инвалидната количка, без да ме боли гърба. 
    Обнадежден, отидох на ТЕЛК, с надеждата, като ме видят така оздравян, да ми разрешат поне да щракам на клавиатурата на компа. Те като ме видяха, се развикаха:
    – Ах, ти, мошенико! Да ни лъжеш толкова време, че от тебе нищо не става!
    И ми намалиха пенсията с две трети, в резултат на което ми падна социалния статус до нивото на уличните кофи. Сега не мога да щракам на компа, защото ми го взе съдия изпълнител. Ефективни наколенки, ви казвам. И понеже при мен си свършиха работата, предложих ги на тригодишния ми племенник, защото го беше свалил ревматизма.
    Само една седмица след като ги сложи, той започна да тича като бесен из квартала. Даже го арестуваха полицаите, защото мислели, че бяга от правосъдието, че и филм направиха, та да регистрират активност пред Европейския съюз в борбата с престъпността. Та се наложи да им обяснявам за великолепните наколенки на прословутия доктор. А бе, страхотен продукт ви казвам! Тъщата като ги сложи, направо се омете бързо-бързо нанякъде и още я няма. Викам си: „Дано никога не ги маха от краката си!“ Хубави наколенки! Направо чудо!

© Румен Ченков All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много помагат!
  • Абе Кумец, хич бива ли така. Рекламираш наколенките без да се обадиш. Прочел зет ми и ми ги изпраща по куриер.С придружително писмо. "Аман,заман мамче, туряй наколенките и подпалвай моторетката. С любимата ти щерка сме се оплели като пилета в кълчища.Не можем без твоята помощ да се оправим".Точно четях и се смеех,като звънна куриера, пък то виж твоята реклама каква работа ми отвори. Поздрави!
  • !!!
Random works
: ??:??