Aug 22, 2013, 9:06 PM

Изменчивостта 

  Prose » Narratives
423 0 1
1 мин reading

Изменчивостта

 

      Вкъщи сме тъщата, жената, чичо ù и аз. Те двете са седнали на кратка следобедна раздумка. Ние с чичото възстановяваме щетите от пожара, който предизвиках по невнимание преди месец. Той върви пред мен с маламашката, аз го следвам с шкурката. Прах като в каменоломна. Набива се на знайни и незнайни места по тялото. Зъбите скърцат, косите белеят. Целите сме облени в пот и то посред зима.

      Двете дами разискват въпроса за ползата и вредата от зетьовете. Естествено заключението, ако някога успеят да изчерпят темата, ще бъде еднозначно и негативно, но направено с много любов.

      В разговора периодически се включва и чичото. Нали е роднина, той приема техните доводи. Дори ги допълва със случки от своята буйна младост. Предупреждавам го:

      - Веселине, внимавай, не се поддавай на провокации! Ще ти скроят и на тебе шапката.

      Продължаваме нататък с ремонта. Подир време решавам да направя цигар–пауза и да видя какви ги вършат двете хубавици. Разговорът при тях продължава все така усилено. Само дето Веселин вече е изключен от него, а темата  леко е променена и насочена към ползата и вредата от мъжете изобщо.

 

10.VIII.2007 г.

© Динко All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • колко сладко откровенни са понякога жените...
Random works
: ??:??