Oct 9, 2008, 8:53 AM

Изповед на една марсианка 

  Prose » Humoristic
2337 0 30
1 мин reading

Как можах да се родя жена от зодия Овен! Та това си е пълна минавка. Представителките на нежния пол от другите зодии се надпреварват по женственост и съблазнителност, а аз се чувствам ощетена отвсякъде... Убедете се сами! С годините жената Козирог младее, непредсказуемата Водолейка винаги държи в шах мъжа, а уж покорната Рибка здраво дърпа юздите на силния пол. Образцовата домакиня - Телкиня е мечта за всеки мъж и нито един Адам не би скучал с многоликата Близнакиня... Огромно е влиянието на тайнствената Луна върху жената  Рак... Царствената Лъвица е следвана от цял полк влюбени пажове, а кокетната Дева минава за най-успешната флиртаджийка на зодиака. За подвластната на Венера Везна не искам да говоря, защото ме обзема странно чувство, обагрено с жълто-зелен цвят... Фаталният чар на Скорпионката дълго  се помни, закачливата Стрелкиня не на шега уцелва сърцето на мъжа...

А жената Овен прегръща всички... професии. За какво самочувствие на жена може да се  претендира тук? И точно Марс - богът на войната ли трябваше да бъде мой покровител?! Надуша ли битка, кръвта ми кипва и се хвърлям в атака с голи гърди (моля последното да се възприема като метафора). Колкото повече препятствия по пътя ми, толкова по-добре! Искрено благодаря на моите противници - те ме направиха  човек, по-скоро - желязо. Не падам по-долу от мъжете и като нищо мога да ги оборя в словесен двубой. А защо ли никой не обича умната жена? Отлично знам, че  това е пирова победа и,  докато тържествувам, мъжете се утешават в обятията на щедрите ми посестрими, но нищо не мога да променя...

Интересно, как ли би реагирала всяка  от нас, ако един мъж ни попита: „Колко прави две плюс две?" Аз: „Четири, разбира се!". Везната: „Зависи...". Рибката: „Колкото ти желаеш...". Водолейката: „Безкрайност..." Близнакинята: „С малко фокус ще го докарам до пет." Лъвицата: „Не съм решила още, обадИ ми се по-късно!"  А лунната жена само загадъчно ще се усмихва...

Ех, де да можех да се правя на слаба и беззащитна! За толкова години не успях да усвоя и една стотна от вековния арсенал на евините хитрости... Много ми се иска следващия път да се преродя в жена от по-нормална зодия, но по закона на Мърфи  току-виж съм станала мъж от женствен тип...

© Вилдан Сефер All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "уж покорната Рибка здраво дърпа юздите на силния пол" (bow)
  • Разбирам защо си любимка в сайта! Поздрави и от мен.
  • Аз пък съм Теле(ц)!
    Ха така, марсианка значи... войнствена! Привет от една венерианка.
    И тъй като моята покровителка е богинята на любовта - Венера, бих казала, че 1+1=1, а 2-1=0. Нова математика.
  • Сладурка си ти!
    Водолейски прегръдки, по много!
  • а мене ме натъжава...прегъщам те, мила Вилдан...с обич...
    желая ти успех...ти го заслужаваш...пък и нали знаеш...всяко зло за добро...
  • Мдаааа, не е лесно...... хич
    И уж се смея, ама не ми е много смешно... Улавям се, че ми липсваш!...
    Пак те прегръщам, нищо че е от разстояние!!!
  • Докато съм купонясвала, доста хора са ми дошли на гости! Благодаря ви!
    РИМПО, това аз ли съм?! Не мога да се позная! Нямам спомен да си носил розови очила...
  • Натъжи ме когато се разделяхмеБОГАТА СИ,Вилдан..........БОГАТА СИ!!!
    Богата душа и голямо сърце имаш!!!Невероятно интелидгентна,изискана и слънчева жена си ти!!!Чест за мен е че се запознах с теб!!!Дълбок поклон ти правя!!!Невероятен човек си!!!И не съжалявай,че си родена такава и че Бог е отредил да си точно тази която си.Прекрасна си!!!Наистина се надявам да те видя на 25-ти.За мен ще бъде привилегия да присъстваш.Поздрави и прегръдки от мен
  • дип си е харна зодията, а и мъжете хич не се интересуват от това
  • Страхотно е!!! Така се смях... Още повече,че аз съм Козирог и това, че ще младея с годините ме накара да се почувствам прекрасно... Ако имаше оценка 10, без никакво колебание бих я дала на теб!!!
  • Забавно и свежо .
  • Беше ми приятно да прочета!
  • Чудесно е!Развесили ме!
  • Поздрави, Фея!
  • Чудесен разказ!
    Поздрави и усмивка и от мен!
  • Поздрави и от мен!!!
  • аййййй.... мерси

    Суперче е това!

    опс... четири (от раз)
  • Благодаря ви! Във всяка шега има и малко истина! Жените от зодия Овен сме си мъжки момичета! Но сърцата ни са женски... Приятна вечер на всички!
  • Овните сме си точни хора, няма хън-мън
    "Колкото повече препятствия по пътя ми, толкова по-добре!"
    Не мислиш, че ако няма препиятствия, ще е доста скучно?
    Като няма проблеми, аз си ги създавам, иначе с какво ще се занимавам... нали трябва да търся решение
    Поздрави, овенке! Много сме, да знаеш!
  • Леле, Вилдан, ти да ме умориш ли искаш
    Хич не ми беше до смях преди малко, щото ме напсуваха и то сайт-публично, ама ти направо ме заля с манна от смях! Та, поизчисти съвсем умрялото ми настроение.
    Майстор си, миличка, браво на теб!!! Такава разнопосочна дарба и чувство за хумор!!! Браво, ама ГОЛЯМО БРАВО!!!
    Обичам те, лудетино!
  • Така си е ! Само ми дай стена и хуквам да си троша рогата! Обаче мисля, че лесно се сприятеляваме с мъжете - говоря за истинско приятелство.
  • Е,хайде не се жалвай де!
    Страст и инат има достатъчно в жената "овен"
    за да покори мъжките сърца.Да не говорим,че
    няма цел,която да не е покорена от нея(ако наистина
    я пожелае)А обикновено диктува и правилата.
  • Феичке, да знаеш, че И ТУК не си сама
    и има изключения от правилата!
    А ти бъди си все така с рога-
    нали във тях се влюбват господата!
    Прегръдка!!!
  • Вярно е забавно. макар че жена ми е "Овен" и я обожавам
  • Овен е мъжка овца.
  • Хахаха,Вилдан,колко ми е познатоооИскрено ме зарадва,почувствах,че не съм самаБлагодаря за дозата настроение!Хубав ден и на теб!
  • Feia, забавно е! Ведро начало на един прекрасен ден! Поздрави!
  • Хахаха е, мъжете харесват силни и независими жени Така, че овенките са много желани!
    "и се хвърлям в атака с голи гърди (моля последното да се възприема ката метафора)"-тук много се смях.
    Усмихна деня ми, мерси, мила!
  • Мерси, Везничке!
  • Ах,мила ми Феичке , ама ти си била голяма астроложка,...освен , че си и талантлива поетеса и.....не само-нали? Хич да не ти пука кой каква зодия е -право с "рогата напред" и толкова!Поздравче!
Random works
: ??:??