Jan 29, 2009, 9:17 PM

Какви мъже има 

  Prose » Humoristic
3241 1 30
3 мин reading
 

  Не мога повече така да живея, не мога! До гуша ми дойде от теб. Как ще искаш дете от мен? А, не искаш, а снощи?! Как да легна с теб? Ти си пияница, алкохолик и непрокопсаник такъв си даже. Не мога да се сетя друга обидна думичка в момента, но и това ти стига. Какво дете, какво бъдеще ще му дадеш ти? Какъв баща ще си? Пък и аз твърдо съм решила да те напусна. Млъкни! Аз за последен път сега отивам да ти изневеря и ако не се оправиш, не знам. Ти си пий ракията, пий си я. Как не пиеш, как не пиеш бе?! Ето сипала съм ти като на човек, ето и салатка съм ти нарязала. Какво ме гледаш? А, да, да ти махна лепенката от устата. Ти сега ще искаш да ти отвържа и ръцете, нали? Добре, ще ти освободя едната ръка, за да можеш да си пийваш. Абе, как не обичаш да пиеш алкохол. Пий ти казвам! Но краката няма да ти отвържа, така да знаеш! После като се върна, ще звънна на мама, да й кажа да дойде да те види как си се натряскал. Та да не ми вика, че само аз мъж не мога да си намеря. Млъкни, стой мирен ти казвам. Нека види, че третия път се развеждам не по моя вина. Ще ми бягат все на мене мъжете, не мога да повярвам, че ми се случва.

  Всичките ми приятелки се оплакват, че мъжете им много пият, а аз що зор видех докато науча първия си съпруг да пие. Па му сипвах направо в устата, па мезенце на тънко му режех. И му показвах ножа. Викам му: «Погледни, с тоя нож чудеса мога да сътворя, виждаш ли мезенцата на колко тънко съм ги изпраскала, така мога и други неща да изпраскам на тънки лентички». Какво му стана, като прибледне? Тоя от майтап не разбира, повече не го видех. Това мъж ли е?! Бе к'ви мъже има, па се напие, па ти шибне два шамара, та да разбереш кой е мъжът в къщата. А мойте - лигльовци. Аз няма какво да разкажа на дружките. А техните, кой пие, кой бие, кой комар играе, а аз мълча и се червя, все едно, че нямам мъж до себе си. Ще се излагам аз. Вторият какво? Добре, изневерявах му, ама толкова рядко. То това за мене си беше почти нищо, направо не се брои. Па как не ме удари веднъж, та да има и аз какво да разказвам после. А ти? Една дума не продумваш по цял ден. Аз с кого да си говоря? Млъкни! А, добре де, не ми повдигай вежди, виждам, че не съм ти махнала лепенката от устата. Ти мен на луда ли ме правиш, а? Сляпа ли искаш да ме изкараш, а?! Ей, ще ме подлудиш. Ти знаеш ли хората как живеят? Ето на Мичето на етърва й зет. Там, ако знаеш, каква драма е. Живеят хората, не мълчат като теб. Бе една чиния счупи, нещо... Но не тези дето ми ги подари мама. От тези на майка ти може и без това не ми харесват. Докога бе, докога ще те уча бе?! Защо все аз трябва да ти казвам какво да правиш? Знам какво ще кажеш: «само мир да е». Ама то не може така. Трябва да проявиш инициативност. Мисля, че така беше думата, но не това е важно, сега бързам, оня ме чака. Знаеш ли бе, аз с един ти изневерявам, защото те уважавам. Аз на бившия знаеш ли с колко, а? Но винаги гледах да е по един-два пъти, не прекалявах. И веднага ги сменях, за да не говорят хората, че съм... нали знаеш, да не казвам тая мръсна думичка, нали съм възпитана. Аз такива работи не обичам. Не мога да говоря глупости, срамувам се. Какво, какво пак повдигаш тези веждички?! Такава съм си аз - свестна. Казах веждички, та се сетих, знаеш ли, ще ти оставя и пинсетата си за вежди и огледалото. Почисти ги малко, много са гъсти. Искаш ли аз малко да ги оформя, да видиш, че съм добра? Добре, няма да те пипам, но до развода да се пооправиш, няма да ме излагаш. Да казват после, тая за какъв се е омъжила! Айде, аз тръгвам, ти пий, пий! На теб само пиенето ти е в главата, пияница такъв. Стой мирен, да ти махна лепенката и само ако не пиеш, аз като се върна...Ще ти излея бутилката в гърлото, така да знаеш. Майка задължително трябва да те види пиян, за да не ми пили после на главата, че само аз мъж не си намерих. Ясно ли ти е?!

  Какви мъже има, аз на какви налитам?!

 

 

 

 

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • https://www.youtube.com/watch?v=9TyWb6sX2j0
  • Здравей, Светлана. Виждам, се седенките ти са винаги с много хора. Но внимавай мила, че мъжете наистина ще избягат. Виж, аз преброих 3-ма исказали се и всеки с половин дума. От написаното разбрах, че търсиш интелигентна мутра. Няма такива, мила.
  • Не можах да видя изпълнението на Тезджан Ахмедова, но прочетох монилога ти!Откъде ги вземеш, такива едни Светланчик?! Аха, сещам се, то на когото му е дадено, дадено му е ей, от там, отвисокото!
    Уникум си!!!
  • Нели, жива и здрава да си, добре че ме подсети, бях го забравила!!! Ще му отвържа и ръцете на милото, не съм пък толкова лоша...Не, само ще му махна лепенката и се развихрям, време е за нещо специално, яхууууууууууууууу
  • Честито ти, Лажова! И айде, свали му лепенката, де, ракиено време е!
  • Джани е фенка на сайта и се радвам, че съдбата ни срещна!!! Тя каза, че на първото изпълнение е била притеснена и това й личи на клипа. Аз я харесах, а на следващия и по-следващия път беше още по-хубаво. Сега се снима във филм, който ще се прожектира най-напред в Америка. Стискам й палци, дано има успех!!!
    Благодаря ти, Безжичен!!! Хубав ни е сайта и хубав го правим всички ние...заедно!!!
    Благодаря ти, Таня, току-що й звъннах, за да види, че има коментари и за нея!!!
    Кадир, помня!!! Ти ме усмихна и така с усмивка ми започна деня. А да се надуя...това не е за мен! Човек не живее с награди, с постижения, те само малко му повишават самото...чувствие. Човек живее с приятелите си и е хубаво, когато ги има!!!
  • Да, аз също много се зарадвах на изпълнението на Тезджан.
  • Браво!Току-що видях изпълнението на твоето произведение от Тезджан Ахмедова, пуснато от Админ'а, и ми стана драго, че има такива неща в този хубав сайт.
  • Вале, звънкай ми вечер, ще има с кого да си говориш, а после...После само го погледни и...ти си знаеш какво да парвиш.
  • Смях се от сърце! ... че и през сълзи.... щото си имамедна тръпка от 28 години, дето не мога да я напусна, а все се каня... а той пие... но нито бие, нито буйства... само дето вечер няма с кого дума да продумаш.... и пак като го погледна в очите - виждам толкова много любов!
  • Грег, аз търся, дано четвъртия ми брак поне е сполучлив. А това е най-еротичния ми разказ. Мисля, че се е получило добре. Сега ще пробвам нещо по хард - ракия и бира. Не еротика, а чудо ще стане.
  • Браво! Разбираш от българска еротика. За другите ще обясня, че българска еротика е мъжът да се прибере, да удари три ракии и да пребие жената. Продължавяй да търсиш и успех.
  • Анетче, аз бих изневерявала, ама много прекаляват с приказките тея гадни хора бе! Пу да му се не види и клюкари! Георги, не си най-зле, вервай ми!

  • Е, па как се живее с такъв мъж? Трудно! Що го траеш бе, Светле? Та той само те излага. Хайде, скуби му веждите и... при другия. Сипи му едно и от мен, за да е по сигурно. И гледай да не прекаляваш с изневерите, че току виж са те разприказвали хората

  • Да поплаче още малко па ще видим, Вилдан какво ще го правим монолога! Рия, научила съм се да не падам по гръб, по-добре ми е да съм отгоре. Срещу малка такса мога да ти кажа как става!!! Меричка, благодаря ти!!! Върна ме в ученическите години, когато пътувахме до Враца, за да ходим на дискотека, защото там пееше Драго. После му отивахме на гости. Аз бях на кръчма и ми се обадиха от сайта, заради теб май и празнувахме, благодаря ти Мери!!! Маргарита, мислиш ли? Ще взема да те послушам.
  • Лажова,дръж го този мъж,защото като вземеш другият(с юмруците де),няма да имаш възможност за асортимент.Кофти работа.Хем нашамарена,хем с един.Махай лепенката и само гушки.После все ще намериш кой да те пердаши.По спокойно ще ти е някакси.И свободно...
  • Ехо, именници има ли!?

    http://www.youtube.com/watch?v=NJfVxoi64Z0&feature=related
  • Ама, че си извърталана! Как го правиш това- не знам, но винаги ти си правата. Частни уроци даваш ли?
  • Този монолог "плаче" да бъде изигран на професионална сцена!
  • Бая баби, бая. Бохов, усмивки за теб!!! Ани, не исках...Извинявай!!!
  • Светле-е-е, натъжи ме много тук...
  • angella_hell (Нямаш Мен) А, сега разбрах, пак ти благодаря! Човек се учи докато е жив, разбира се, ако иска. Обичам да казвам: Насила можеш да вземеш, но не можеш да дадеш". Може насила да откраднеш чантата на някой, но съвет дори насила не можеш да дадеш, ако не искат да го приемат. И въпреки това, ако повече хора казват на този дето като го плюеш все дъжд го вали, грешките му, може па да зацепи.
    Васил, мерси!!!
    Андрина, късметлийка си ти!!! Ах, как обичам мустаци и брада даже, но уви...Нищо, може следващия път. А аз май ще пиша. Сетих се за един мой колега. Понеже се срещам с много хора, понякога през обедната почивка отивах не при всички колеги, а на една тераса, просто за да се "събера" от емоциите. Този колега ме издебваше и по мен. Знаеше, че искам да съм сама и ми казваше: Аз няма да ти преча, но с теб ми е весело. И като онези трима приятели от НЛО си провеждахме от ония разговори - той говори за едно, аз за съвсем друго и ставаше такава какафония, че се заливахме от смях. Ненатоварващ разговор за нищо, ама и от такива понякога има нужда човек. Звънеше ми и вкъщи: Гадно ми е, хайде да си говорим глупости. К'во да обяснявам после на мъжа ми, няма да повярва, че нямам сестра. А мъжа ми се обажда: Айде, клоунът започва пак работа и през почивния си ден. Злобен е моя. Та за какво говорихме, че забравих? Карай да е весело, това е танго, дай малко по-силно музиката!!!
  • Такааааа. Вече е ясно за повторенията... И аз ги обичам (футболните) и дузпите даже... Ама, Светланчик, нема да спираш да пишеш, щото аз как ще разбера къде сбърках. Аз на моя не му наливах, той си наливаше. Не даваше да го връзвам, щото се бил връзвал сам като се катерел по планините, нали беше баир-будала и доверие немал на никой друг. Да му залепя лепенка на устата? - абсурд, нали беше с брада и мустаци и щех да му разваля "фасадата", когато я свалям. Ха зинех да кажа, "Ай на карти!", той все викаше: "Че аз сабахлен се прибрах...". Пратех ли го да ми поизневери, той мигаше не парцали и се чудеше дали да не започне с повторенията (щото май не беха останали за "редовен мач", за "първо полувреме" да не говорим)... Та не спирай да пишеш, не спирай, все някъде ще си разпозная грешките в някое твое разказче! Пак успя да ме разсмееш с онзи хумор, дето предизвиква сълзи!...
  • Павлина, благодаря за усмивката! Римпо, беден ми е речника, иначе щях да ти дам две на заем! Люси, за съжаление познавам две жени, които живеят така, едната сама си е виновна, но...Дълго е за обясняване ще се получат два тъжни разказа от техните истории Виждала съм Петинка, как жени бият мъжете си и продължават да си живеят и до сега. Оплакват се от живота си, но са заедно. angella_hell (Нямаш Мен), аз много обичам алкохола и повторенията...не само във футбола. Това на шега, а иначе... Благодаря за коментара!!! Ако не бях махнала още няколко повторения на "много" и не бях заменила "викам" с казах, направо щеше да ми напишеш, че е отврат. Но има такива хора! Които вместо да живеят своя живот, гледат как живеят другите и им завиждат. "Петрови са си купили кола, а ти бе, за нищо не ставаш!" А тя дали става за нещо?! Но нападението беше най-добрата защита, нали? Има хора с беден речник, има хора, които не ценят човека до себе си. Не познаваш такива?! Значи си щастлив човек! Има хора, които смятат, че са прави винаги и за всичко. Мислех да пусна една поредица от тъпизми взети от живота, но след твоя коментар се замислям. Сигурно не успявам правилно да го предам. Може да не се върнеш повече на моето нешедьовърче, но исках да ти отговоря.
  • ... и под масата, сгънат на Ер-МАЛЪК, като блъсне с юмрук по пода, па като викне:
    -Има ли мъж в тая къща или няма, а-а-ааааа...?


    Кеф на Ен-та си, Светланчик!
    Прегръщам те!
  • Като четох се сетих за едно интервю, което гледах преди няколко месеца по телевизията. Журналистката пита:"Мъжът ти като излезе от затвора след два дена, сигурно ще те бие?" Жената:"Ми ще ме удари я, няма да ме гали... То, един мъж не бие ли жената понякога, какъв мъж е!"
    Тъжно, нали?!

    И ти не случи на мъж, ей


  • Ъъъъъъъъъъъ..........нямам думи!!!
  • Просто следвай инструкциите в автобиографичния ми разказ, който представих уж, че е фейлетон. То и твойто, живот ли е, няма с какво да се похвалиш?! А какви мъже има, Майче, па те удари та да ти писнат ушичките, па...мани, не ми се говори!
  • е тва е! ние с по един се мъчим толкова години, умиране има - отърване нема
Random works
: ??:??