Apr 2, 2012, 11:30 AM

Какво или кой ще ни раздели 

  Prose » Others
829 0 1
2 мин reading

Господи, през всичките тези години Ти си ме изпитал и знаеш, знаеш, че те обичам. Какво или кой ще ни раздели? Пари ли? Ако се налага, ще живея, като просяк, контейнерите ще бъдат мое жилище и аз там ще живея, ще умра от глад, но за пари няма да се откажа от Теб и от моята любов към Теб! Коли, къщи, вили,слава или някакъв имот ще ни разделят? НЕ!!! Предпочитам само един ден да живея в Твоя дом с Теб, отколкото цял живот, като принц, в най-прекрасния замък със слуги, които ще ми служат и ще удовлетворяват всяко едно мое желание! Жена ли? Нима може жена да ни раздели? Нима заради моята любов към някоя жена аз ще се отрека от Тебе, това не е така, да има момиче, което обичам толкова много, колкото са песъчинките на морския бряг, но Тебе обичам толкова много, колкото са атомите в цялата вселена!!! Тогава може ли любовта ми към жена да се сравни с тази към Теб? - Не може!Майка ми или баща ми ще ме откъснат от душата Ти? Ако се налага, и от тях се отричам и повече те няма да са ми нито майка, нито баща, а то и сега е така, понеже Ти си ми и майка, и баща, Ти си всичко, което имам, нямам нищо друго, освен Теб и уж нямам нищо, а всъщност имам всичко, защото всичко останало е лъжа и суета на този свят! Моите приятели също няма да ме накарат да се откажа от тази любов, да кажем те да ми кажат: "Виж живота си, ти нямаш нищо, нито книжка, кола, работа, пари, образование, даже Бог не ти дава любовта, за която мечтаеш, тогава къде е любовта на твоя Бог и защо ти още му служиш?" или кажат "Ти си се побъркал с този Господ, няма Бог, Той не съществува"А това се е случвало и отново ще се случва, понеже те не Те познават, както аз те познавам  и сърцата им са закоравели от грехове, тогава, ако трябва, те вече няма да са мои приятели, заради Твоето свято име. Нима ще ни разделят моите хитри и прикрити врагове, които знам кои са, защото Ти си ми ги открил? Това няма никога да се случи, понеже твоята благословия е над мен и моите врагове ще се разкайват и ще ме молят за прошка и аз ще им простя от сърце, защото на Теб така ти е угодно. Какво или кой ще ни раздели? Нима смъртта? Даже и тя не може, тя ще бъде радост за душата ми, понеже тогава ще бъдем едно, както и сега сме едно, защото си казал, че който се причестява, Ти и той едно сте... Сатаната, този хитър, коварен и изкусен лъжец, който е по-силен даже от смъртта, убива душата ми всеки ден, но и той няма как да ни раздели, защото ти всеки ден ме възкресяваш, Господи! Никой никога няма да отнеме любовта ни, защото Ти така искаш, а Твоята любов към мен не мога да опиша, понеже аз съм едно необразовано и глупаво момче, което никога през живота си няма да може да опише колко много Ти ме обичаш!

© Илия Кузев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??