Apr 11, 2024, 8:10 AM

Кой ли ще ме чуе 

  Prose » Letters
164 1 11
2 мин reading

Много ми е интересно, ама м'ого едно явление ли да го нареча, реакция ли, нещо друго ли, свързано с присъствието ми в сайтовете с лично творчество. А в такива съм вече от 10 години...
И в този период от време, естествено, има и мнозина други автори, с които през годините публикуваме успоредно, четем се, коментираме се и изобщо, абе ясно ви е...
В същото време десетки пъти съм повтарял публично, че работя, като строител, че пиша и публикувам не за слава, пари :0)), или нещо подобно, а просто, като вид хоби и израз на позиция, или често, и простотия...
Но мине, не мине някой месец и все някой ще ми изцепи или коментар, или писмо, в което да ми казва и учи - трябвало да си пазя имиджа, да бъда на ниво, да се съобразявам с другите на първо място, че ми броили срички, грешки, запетаи и... изпитвали често ужасТ от мои творби, в които я сексуална тема се вихри, я нецензурни изрази бодяли очите, я нещо друго...
И това го казват хора, с които от години сме "заедно" във виртуала, които би трябвало вече отдавна да знаят, че не обичам да спазвам условности, правила, догми...
Казано от мен... мнооого пъти!...
Явно трябва по-често да повтарям, че на подобни места такива неща, като рейтинг, имидж и прочие 'ич не ме интересуват!
В тях съм едно присъствие, което понякога търси забавление, друг път има нещо да сподели - болка ли, грижа ли, нещо друго ли, според зависи. И също така обича да чете, защото отлично вижда, че тези сайтове са бъкани с талантливи творци.
Но това, да градя някаква лъжлива представа за себе си, никога не ми е било на дневен ред! Никога!
Съжалявам.
Съзнавам, че и тук казаното ще потъне в забравата, затова не се престаравам много да го направя готино и свежо за четене, но и не това е целта ми.
И още по-добре осъзнавам, че до някой месец пак ще получа нравоучения от хора, с които години наред деля общ виртуал с поучителни слова, казани сякаш на малоумен...
Или наистина съм такъв?
С пожелания към всички да им расте рейтингът и ако могат, да си наемат Рекламна агенция, че да заблестят още по-ярко във виртуалното звездно небе!
Хората с чувство за хумор тук ще ме разберат, другите... ще бъдат обзети, сигурно, от справедлив и праведен гняв :0))

07.04.2024.

© Георги Каменов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мерсаж, Стойчо, Петре 😊
  • Прав си напълно... Все някой ще се заяде за пропусната буква, или неправилен словоред, а не е схванал идеята на самото произведение./ навремето четяхме Война и мир по диагоналната система/ Чета всичко в проза и есета, не заради друго, а за да не бъда обвинен в плегиатство.А за какво пиша ли, също за собствено удоволствие
  • Пиши както ти е гот,Жоре!
    Хич да не ти пука на кобура!😂
  • Ма той ми е скъсан 🤣
    Мерсаж, Костадине 🙃
  • Жорка,местиш си рейтинга в другия джоб и да са живи и здрави поучителите.Поздрав.
  • Благодаря и на вас с усмивка, Пепи, Слави 😊
  • Да си строител е по престижно от поет! Представяш ли си някой да ти тропа на вратата: Аман заман спретни ми едно стихотворение...
  • Кому са нужни тези интимни подробности? В такъв сайт са профили със сродни интереси, т.е, творящи в различни жанрове на изкуството заради възможността за споделяне на тези общи интереси. Профили - защото идеята е представянето на тази част от хората зад тях. А пияници, самотници, религиозни фанатици, кой какво учил и и т.н. са подробности от другия живот.
    Както е казано, всеки човек има 3 /три/ живота: публичен, личен и таен. С кои профили общувам и защо, си е моя работа, имам си мой филтър и предпочитания. И не се чувствам длъжна да споделям публично защо подминавам някои, а други подкрепям и чета, нито защо съм тука.
    Излишни са тези ексхибиционистични обяснения на тема "Това съм аз" пред хора, които вероятно никога няма да срещнеш реално.
    Има профил, има проблем; няма профил - няма проблем!
  • Мерси за мненията, момичета 😊💐😊
  • Жоре, не става дума за рейтинг, а за това, че когато например напишеш нещо по определен повод - нечий коментар или забележка, след време написаното губи изобщо смисъл. За да те разберат, хората трябва да са вътре в драмата, която често си е лично твоя - така си разбрал някакъв коментар, така си усетил забележката. И по този повод неведнъж съм те коментирала. За теб излиза, че не е важна истината, а възможността да си размениш хиляди коментари в коментарното поле. Без лоши чувства.😊😊😊😊
  • Гош,прочетох от начало и до края.Аз тук съм от година и малко. Вече свикнах,че тук отношенията са по други и особени от тези в реалния живот,но това ме забавлява. Гош,пиши си,твори и си живей живота,а гадното и заядливото у лЕво слагай .
Random works
: ??:??