Тройка, но не руска.
Всяка нощ един комар ми пречи да спя. Иска гадът да ми изпие кръвчицата, но не…Не се давам лесно.
Миналата година ме посещаваше една комарка Ани, много досадна, казвам ù "не", тя пак ми налита. Слагах ù нощем капани, помагаха известно време, но после гадината се сети, че доматеният сок в паничката до леглото ми не е кръв. Разпознават значи, а уж не разбирали. Лишавам се заради нея и пия водката без доматен сок и пак недоволна.
След нея се появи един, дето летеше с дупето напред. Разкрих го, беше обратен. "Не ставаш" му казах и си купих това, дето рекламират по телевизията. Това де, дето се пъха. В контакта. Не, не това, дето си помислихте. Няма значение.
А сега този комар, какво да го правя?! Решихме тази вечер с моя да правим… еротика. Да загася лампата, оня ще се развихри. Да запаля свещи, много трЕвиално, направо клише, а аз обичам разнообразието. И на трева обичам нощем и да ми светят светулки, за да вижда моят кьорчо къде да го… светещия, напоен с билки предпазител на картечницата да го надене… в тъмното… в тревата. Романтика! Обичам да вълнувам, да втърдявам, редувам по-светъл с по-тъмен грим, за да впечатлявам, да оставям следа… по ризата му. А сега?! Тоя комар. Двуметров един, Бандерас същи, с него какво?! Да го оставя да гледа, или тройчица, но не руска. Ама като знам какъв ревнивец е милото. Хем ми се иска да опитам, хем… Какво ù беше на Ани?! О, тогава моят беше в командировка, да не би моят да ми изневерява точно с нея?! Давай, Бандерас, давай, комаре мой! Пък да става каквото ще, един път се живее. При всички случаи ще ми хареса, моят е македонец, трупът под леглото няма да е моят.
© Светлана Лажова All rights reserved.
Целувки, Лажова ...