Mar 23, 2011, 9:35 PM

Копнеж в парка 

  Prose » Erotic
1975 0 4

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading

Слънцето вече залязваше. Нежно събираше лъчите си от небето и спокойно се приготвяше да отстъпи мястото си на Луната. Уморени птици прелитаха над главите ни, търсейки по-уединено местенце, за разлика от нас. В средата на парка, изпотени, щастливи и влюбени доигравахме поредната игра на тенис на маса.
- Пак победих! - извиках радостно и с престорена надменност тръгнах към него. Няколко капки солена пот се търкулнаха по страните ми и блеснаха от лъчите на почти залязлото слънце. Той обви ръце около кръста ми и нежно ме придърпа в обятията си. Устните му жадно се впиха в моите. Това просто и добре обработено движение накара сърцето ми да ускори нормалния си ритъм. Все още целувайки ме, той ме отблъсна съвсем малко от себе си, колкото да успее да сложи ръката си на мястото, където най-силно се усеща сърцебиенето. Бавно и много внимателно спусна ръката си, задържайки я съвсем за кратко върху гърдите ми. Усетих добре познатия гъдел, който докосването му ми причини. Усмихнах се и сложих ръка на слабините му, усещайки лекото надигане. Усмихнах се повторно и леко натиснах. В отговор той изстена в ухото ми. Отдръпна се и забелязах игривия пламък в очите му. Взе бутилка с вода и развъртя капачката:
- Топло ли ти е? - каза с лека усмивка и се завърна близо до мен. Доближи шишето до гърлото ми и леко навеждайки го, започна да излива водата върху мен. Отначало студът на течността ме накара да потръпна, но когато капките започнаха да се стичат по-уверено, усетих приятната сладост на възбудата. Ръката му започна да гали косите ми, докато бедрата му се отъркваха в моите.
Слънцето изцяло бе залязло и заобикалящия ни мрак ме възбуждаше още повече. Започна да ме докосва по-трайно и по-настоятелно. Телата ни, залепени едно за друго, потни от играта, възбудени, се движеха едновременно в ритъма на спускащата се нощ.
Нощта бързо напредваше, а с нея и нашите страсти. С върха на езика си започнах да обхождам врата му, а когато стигнах до ухото му - леко го захапах. Знаех, че това го подлудява. Дишането ни се учести. Върнах се властно на устните му, докато събличах влажната му тениска. Той не остана по-назад и свали и моята. Докосна гърдите ми и усещането върху голата плът бе невероятно, красиво по свой си начин. Настръхнах и трепнах от допира му, а той започна да целува врата ми. Някак успях да разкопчая панталона му, докато той вече сваляше моя.
- Да, още, още! - прошепнах, тресейки се в ръцете му. Възбудата достигаше връхната си точка. - Искам те в мен... сега... давай! - с малко насочване, усетих как прониква в мен. Тласък, два, три... сладостта от оргазма ме заля с пълна сила. - Още! - Не можех да му се наситя, а явно и той не можеше. Назад, напред, вплели телата и душите си, консумирахме любовта си, скрити в сенките на лятната нощ.

© Зорница Арие All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??