Nov 5, 2007, 7:52 PM

Куражът 

  Prose » Humoristic
1419 0 26
5 мин reading

Всички знаят колко е важно да имаш сигурен човек до себе си. И когато изпаднем в трудна ситуация, да ни подкрепи. Дори с една усмивка или дума. Но май необходимо е за жените. Защо мисля така ли? Ами...
Подготвяме се да излизаме с жената. Аз да плащам сметки, а тя на шопинг терапия. Докато извади дрехите от гардероба и направи дефиле с въпроса „Това ли да облека?”, аз си чета в сайта, хвърлям И по един бегъл поглед и казвам след всеки тоалет – Да. Знам я наизуст как изглежда с всеки един. Дори с какво бельо и отива. Станал съм тесен специалист направо. Докато най-накрая не стигне до дежурното – „Ами няма какво да облека”. Тогава аз вече я оставям сама да избира, обличам се и излизам. За пет минути съм на позиция, платил съм сметките и дори я чакам още един женски момент. А знаем той колко е „къс”. Ето я най-после. Облякла се спортно и се носи щастлива.
Все едно не е имала с мен „секс сеанс” сутринта, а с мъжа от мечтите си. И ме пита:
-     
Кажи ми, добре ли изглеждам?
При което аз я разстрелвам.

-     
Как изглеждаш. Толкова се приготвяше и накрая това. Можеше поне да ми кажеш и аз да се облека така. Сега не сме в синхрон. Трябваше и двамата да сме или спортно, или официално облечени.
-     
Ааа, ти не ме окуражаваш. Можеше да кажеш, че изглеждам добре.
-     
Аз не казвам, че изглеждаш зле. Само че сме в различен стил. Но и не мога насред улицата да те оКУРАЖа. Сутринта нали те оКУРАЖих, сега като се приберем, ще го направя пак. Колкото пожелаеш и издържа.
-     
Ама ти само за това мислиш и говориш. Спри се вече.
-     
Ще спра като се пенсионирам. Тогава ще ми се молиш да те оКУРАЖавам, ама няма. И ще му пееш песента „Стани ми, стани, що ми сладко спиш...” Ама няма да има...
-      
Уффф, аман от теб. Само се хвалиш. Ще те видя като се приберем. На думи си герой, ама ще те пробвам днес до къде ще изкараш.
Отиваме да правим шопинг. Егати и думата. Едно време му викахме – да пазаруваме. Сега – шопинг. На мен ми звучи като сафари из Шоплука. (без да обиждам родените в този край). Имаме си един магазин в града – „За 1 лев”.
Или както видях, че го наричат в Пазарджик „ Евроленд”. От него си купувам маратонки, на работа да ходя. Че с хубави обувки не си заслужава. Може да си сменят краката. Вътре три модела. Различни по цвят. Викам на жената:

-     
Кой да взема? (Който И хареса, а аз избирам от другите).
-     
Ами и трите са хубави. (Разбрала ми е тактиката).
-     
Хайде да вървим. Ще докарат и по-хубави.
От там право в цветарския магазин отиваме. Искала да си купи саксия. Домът ни е като в оранжерия. Пълно с цветя. И един пън. Аз де.  Влизаме и аз да се покажа, че мога да давам КУРАЖа си и навън, взимам няколко големи продълговати саксии. При което жената ме гледа с поглед „Легени не ни трябват”.

-     
Виж, ето. Ще прехвърлиш по няколко цветя на едно място. Ще спестиш място. Все едно си в Япония.
-     
Ти подиграваш ли се с мен?
-     
Не бе, жена. ОКУРАЖавам те да пазаруваш.
-     
Ааа, така ли! Хайде тогава.
Излизаме и ме повежда... право в златарския магазин. Където без много мрънкане и оКУРАЖаване купих златно синджирче. Те така с мене. Сега си знам. Ще си оКУРАЖавам само в къщи. Колкото ми поискат. Навън само без жената. КУРАЖ да има и за другите нуждаещи се.

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ицка нещо си видял от моя град Пазарджик и хайде право разказче си спретнал..хехехе.Навярно си окуражавал и там нуждаещите се
    Браво за разказа посмях се от сърце!!!
  • Благодаря ви!!!
    Ани, не съм мъж-мечта.
    МЪЖ-МЕЧТА, това е БАНКОМАТ с ВИБРАТОР!!!
    Целувки!!!
  • Явно си мъжът-мечта...щом ходиш и на шопинг.
  • Късметлийка е жената!
    Поздрави!
  • Сладкодумника ми, куражлия, той!!!
    Целувки, Ице!!!
  • Имало и такива мъже , дето пазаруват с жените си!
    Браво ,Ице! Поздрави умната си жена от мен.
  • Да ти призная, ние си се хвалим, ама вие жените сте по-така от нас
    Целувки!!!
  • Явно тук важат законите на мъжа - КУРажлия !
    Поздрави, Христо !!!
  • Благодаря ти, Валя!!!
    Хич не съм. Ако знаеш колко имам трески за дялкане Ама няма за кога и си карам така - ръбест
    Целувки!!!
  • Ех,Ице,да и имам на жена ти куража!
    А мъж на шопинг,това си е просто аномалия.
    Страхотен си на всяко поприще!!!
  • Благодаря ви!!!
    Жените винаги трябва да се окуражават!!!
    И за шопинг също!!!
    Целувки!!!
  • Ице... нещо много съм колеблива напоследък... мъка...мъкааа... Може ли и на мен едно оКУРАЖаващо рамо???
  • Страхотен си !
  • Вярно с оригинала,Ице.Аз на моя или се цупя ,че нищо не казва като пробвам,или му се смея за на щурите шопинг съвети,ама той търпи.Обаче истинската шопинг терапия е с приятелка...или с чужд мъж ,та да се коконя .Другото си е за вкъщи. Поздрав
  • Ей, златен мъж си, че и КУРАЖлия... хехе
    Случила е жена ти, няма две мнения!
    Поздрав!
  • Хаха!
    Късметлйка е да пазарува с теб!
    Поздрав,Ице!
  • На тебе и насън няма да откажа
    Сега тичам за работа!!!
  • Ура!!! Притеснявах се да не ми откажеш! Целувките на живо!!!
  • Добро утро и благодаря!!!
    Светле защо не, толкова ни се е събрало с теб, че докато стигне до шопинга...
    Целувки!!!
  • Успял мъж е този, който прави повече пари, отколкото жена му може да изхарчи. Успяла жена е тази, която намери такъв мъж! Лана Търнър
    А жена ти е бонбонче! Ела да пазаруваш с мен поне веднъж. Голям куражлия трябва да си, за да издържиш. Навит ли си!!!
  • Посмях се от сърце преди лягане! Знаеш ли как до болка ми е позната ситуацията със шопинга /сиреч -харченето де - много съм добра!!!/
  • Хехехехе, ама си умничък! То ако влезна там, няма да взема изпитите
  • Искаш окуражаване за изпитите ли, Люска?
    На такова предложение не се отказва...
    Приемам го с удоволствие
  • Докато жената е на шопинг, ще се гмурнеш ли в джакузито?
  • Благодаря ти, Люска!!!
    Целувки!!
  • Ей, ама си оКУРАжаващ!!!
    Ти си злато, Ице! И на шопинг ходиш, бравоооссс!!!
Random works
: ??:??