Jun 4, 2023, 10:11 PM  

 Приказка за Лео , началото 

  Prose » Narratives, Fantasy and fiction
207 2 3
6 мин reading

 

          От начало той се опита да възроди щастливия живот на това селище, сложи огромен надпис ‘Fun_Park’, пусна реклами в местния вестник, поизчисти и ... зачака посетители. Чака нетърпеливо до третия ден, когато две пъпчиви и прашасали хлапета не потропаха на входната будка и поискаха розови близалки и захарен памук. Естествено розови близалки и захарен памук нямаше и ... и единствените му посетители извадиха прашките и счупиха един прозорец. Цялата еуфория излетя през прозореца и острата приказна недостатъчност се върна.

 

    Веднъж, каталясал и скапан, той се връщаше от работа, когато я видя Нея - плюеше един мост във водата и гледаше как се образуват кръгчета, което беше доказателство за разсъдливост и съзерцание. Правеше го старателно и педантично. На всеки две минути, след което като млад научен сътрудник изследваше формата на кръгчетата. Той се приближи и наруши нейния експеримент - преди края на втората минута направи свои кръгчета във водата. Тя го погледна очудено и гневно. Огледа го отгоре до долу и каза:

 

      - Хубава опашка.

 

      - Амии , моя си е – той се обърна назад, размърда я и добави – Понякога й слагам и панделка.

 

   Помълчаха известно време, като се редуваха в опитите си кой да направи по-красиви кръгчета във водата.

 

      - Хубави плитки ... и луничките ти отиват. – констатира той и си постегна папионката.

 

   Той забеляза, че луничките й се разбягаха, после се събраха и станаха по-видими. Тя се втренчи в папионката му и го попита:

 

          - Ти от коя приказка си? - я попита тя.

 

          - Котаракът Леополд , ама за всички останали съм Лео ... освен за онези два мишока. А ти от коя си?

 

          - От Пипи дългото чорапче .. Приятно ми е Пипилота Виктуалия Транспаранта Ментолка Ефраимова Дългото чорапче, дъщеря на капитан Ефраим Дългия чорап !

 

      Направиха още няколко опита да направят красиви кръгчета, докато една жаба неочаквано цамбурна във водата и прекрати състезанието им

 

      - Yessss !!! – възкликна Пипи, - Има го ! Нещото ! – и поясни - Светът е пълен с разни неща и наистина има нужда някой да ги потърси и намери. Именно това правят нещотърсачите ... ще го намеря скоро ! В приказката за ....

 

      - Тъкмо бях започнал една приказка ... искаш ли да ти я разкажа или ще участваш? Знам мястото, ама ми трябва някой да ми пренесе конете там. – попита Лео

 

      - Обичам приказките! Обичам конете! Там има ли нещо за търсене? - Тя разтърси плитчиците си и луничките й грейнаха.

 

      Постояха известно време загледани във водата под вълшебния мост, след което Пипи си подръпна, намести си чорапа и каза:

 

      - Томи и Аника заминаха при баба си, та имам малко време за конете ... къде са?

 

          Лео се оживи, пооправи си тирантите и двамата се запътиха към новата приказка.

 

--😉--

 

      Те бяха прекрасна гледка. Той се поклащаше както винаги тромаво и размахваше опашка. Току спираше, разглеждаше внимателно цветенцата около пътя, откъсваше някое от тях, примижаваше от удоволствие и нещо тихо им говореше. Тя подскачаше войнствено, търсеше по-дълга пръчка и, радостна когато я намереше я размахваше войнствено. Вървяха дълго по черния път през гората. Най после се откри огромна поляна, на която имаше няколко дървени постройки. Мястото беше мрачно,забутано и заспало, личеше си, че отдавна не беше стъпвал човешки крак. Дърветата бяха настъпили отстрани, гъста трева бяхаа опасали сградите.

 

     Малко беше злокобно, но когато двамата се приближиха на достатъчно разстояние, лек повей на вятъра размърда крилата на вятърната помпа. Дочу се и лек тропот на коне, по покривите на къщите се показаха дулата на пушки. Двамата забавиха ход и наостриха очи и уши.

 

 

--😉--

 

 

      Той беше изпаднал в депресия поради остра приказна недостатъчност. Връщаше се от работа и моментално се трупясваше на леглото, замяташе един вестник върху себе си и потъваше в приказната страна на сънищата ...

 

 ‘На зле е’ – казваха околните, - ‘Узрял е да се жени.’

 

      Опитваше се да избяга от действителността, когато покупката на едно бутафорно каубойско селище, специално построено за телевизионен сериал, му се стори чудесна възможност. Проектът беше фалирал и той на безценица получи всичките десет къщи плюс основната сцена – каубойския бар с няколко стаи на втория етаж. Плюс огромен арсенал от сценични дрехи от различни епохи, мечове, пушкала, купчина листовки с надпис ‘ WANTED ! Dead or alive! ‘. Да не говорим за оборудването на бара – едноръки бандити, билярдна маса и най – важното – Пин – Бол машина ! Зад постройките пък се намираше какво ли не оборудване за панаир – шарени будки, фургони, виенско колело и автомата на Оракула с Кристалната топка! ... 

 

Следва

 

 

 

© Пламен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много благодаря на Младен и Миг31 за високата оценка 😎 Блу, мишките са необходим персонаж, ще се постарая да ги държа настрани. Продължение ще има скоро 😎
  • Винаги ми е било мъчно за котарака Леополд, и се дразнех на мишките, че бяха големи гадняри. Дано в твоята приказка не е така. Поздрав!
  • Благодаея! Но това "Следва " предизвиква "Тъй кат стани най ма яд!"!! Не е честно да прекъсваш приказката тооочно преди отнасяне ....така отключваш въображението ми .....а утре е понеделниииииик!
Random works
: ??:??