Dec 11, 2008, 4:38 PM

Магии!!! 

  Prose » Others
1528 0 17

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading
някаква огромна лилава гъба нощем се покачила на леглото на Гено и му изяла мозъка. а после Пенка възкликнала:

- Да ти пикам у тамъзлъка мишикойски!

проклела два пъти, па се прекръстила. после си легнала и пукна.

пукнала за вОда!

...
по едно време Гено се размърдал. и видел, че оная гъба му изяла мозъка. и се почнало: псувни, викове, смут, агресия... По едно време фанал оная гъба и бой, та бой, та бой!

- Ти ли, ма, ше ми едеш мозъка, а?!?!

а баба Въпца Коврапцата се оквакотила и си подбила бронята у довара на §еко Щръка. и он се разсърдил и я пребил от бой.

* * *

на баба Пена една нощ й дошли гости. и я заварили гола. тя тъкмо варила боб у тенджората и уни дошли и чушнали запръжката.

- Да умрете кви сте! - Проклела ги тя. - Съборите ми чурбицата на бобеца!

а после дошли извънземните и зели и лука на Пенка, и тя се залисала и й префтасало тестото.

(омг, ква тъжна битейска история... - Б.А)

и преди Пена да се развика и заврели у устата един мамул и й блеснали с един кристал у очите.

...

мръсни дни! дойде ред на Мръсните дни и на Гено се му върви на куцузлия...

е го - вчера нашия се спънал три пъти по стълбището и пет пъти на четвъртото стъпало.

- Да ти го начукам! - Изругал той.

а бебето на Пенкината щерка като го чуло, и се разциврило. и почнало да плаче и а стърви сълзи... А, и после Пенкината щерка зела точилката и почнала да я маже с вазелин и я заврела у едната дупка на контакта, а после я повърнала.

...

- Пено, има ли малко копар? - Възкликва бабешки бабата и после пак по-височко, понеже е глуха и глуха че си умре!

- Разгеле те чувам, ма пено:)

- Кво ма, не чувам!

- Ама че си глуха!

(запушвам ушите си с пръсти, искам да спя!!!)

- Дай малко копар! - Виква отново Дъртата и става от пейката под прозореца ми. Най-после...

* * *

тая бабичка праи магии!!! виждал съм я нощем да стърви пред вратите на дворовете песък от гробища! стърви, стърви - па се спре и си лапне лулата... Странна бабичка.

един приятел ми беше казвал, че тая пуши яко мара, била баба на брачет му. значи - мисля си аз, - и на него му е неква рода.

за туй го не ловат магии!!!

* * *

94. друса яко, стоя прав с лице към стъклото и гледам как навлизаме в Студентски.

лелката зад мен ми прилича на магьосница, на
вещица. виждам я в отражението на стъклото.

виждам я как реже незабележимо с ножичката косъмчета от тила на едно русо момиче. ОМГ!

... сега е застанала зад мен и я виждам да приближава ножицата!

обръщам се рязко - няма я. зад мен е само момичето и ми се усмихва.

...

нощем по къщата се стичка мазна слуз. ще я оставя да си тече. сладки сънища:)

© Йордан Серафимов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • на моменти издиша


    през по - големи интервали от време ми бяха усмивките
  • наядени работи
  • Защо ли,по д**олите, ми харесва и този разказ...
    Няма логика, няма пунктуация, няма...просто няма...Абе...




    Защото си различен, затова...
  • защо пиша... Може би защото "Трудно е да намериш себе си в свят, в който няма друг като теб..."
  • Не знам какво пишеш и какво те вдъхновява, нито защо продължавам да те чета...*** му, не мога да спра! Продължавай!
  • блгодаря ви на всички

    и за справка - така се пише когато имаш ВДЪХНОВЕНИЕ но си в ПЪЛНА АПАТИЯ и не ти е до нищо си целувал лулата
  • Потресаващо, особено ако имаш нужното въображение :Д
  • ExNihilo - на коя книга ти напомня?
  • Много смях...
  • Не знам защо, но ми напомни на един руски филм, който дори не помня как се казваше. В него няколко бабички се суетяха около един старец и си правеха номера една на друга, за да го спечелят, накрая дядото си отиде и те малко по малко измряха...
    Ужас, бях потресена от този филм! Може и да не съм го разбрала правилно...

    Има нещо много изкривено в този разказ, пак ми звучи като част от нещо...
    Поздрав!
  • Готино е - и на мен ми харесва - много се смях. Има дори живот и нито следа от оплакване или молба какво в повечето произведения.
    Аз си пиша творенията веднага - за по 10 мин максимум - това е вдъхновение.
  • не, не си ме разбрал добре, не съм го "сътворил за осем цигари време" - дописвах си го бавно и малко по малко в продължение на няколко дена. Осем цигари време се мина докато беше одобрено от редакторите и пуснато в сайта. По-добре чети внимателно постовете. А и честно да ти кажа малко ме е шубе да спамим тук че туку-виж Иванова се е разсърдила. Приятен и усмихнат ден ти желая.
  • Цели осем цигари време!... За какво изобщо говорим?! Не ми се мисли какъв шедьовър би сътворил за една кутия цигари време! Дерзай, приятелю! Важното е, че ти харесва, пък нека будалите, които не пушат и които отделят по няколко дни за един разказ си мислят друго...
  • ако искаш ми прочети например "детето и депресията" и ще видиш че мога да пиша и стандартни неща и то добре. но ми писна, много ми писна. а и колкото и да не ти се вярва, това ми творение ще се хареса и на други, на хора с усет към онова към което ти нямаш явно. А и никога откак публикувам тук не ми се е случвало някоя творба да ми бъде одобрена - както тази - за няма и осем цигари време
  • Знам. И това ме плаши.
  • на мене си ми харесва
  • Че не е подходящо за лица под 18 години, не е подходящо. Но не съм сигурен дали е подходящо и за останалите! Умопомрачителна смяна на използваните времена, революционна пунктуация, собствени имена с малки букви, диалектни форми за които ми е нужен преводач... Новаторска проза? Хайде бе!...
Random works
: ??:??