Dec 29, 2007, 9:37 AM

Май верно стават чудеса 

  Prose » Humoristic
1452 0 27
2 мин reading
 

То не е хубаво точно сега да си споделям грижите с вас, все пак идват празници, ама... Аз не знам другите хора карат ли се по празници или не, но тоя път у нас какво стана, направо не си е работа.

Добре де, направил сърмите, голяма работа и аз можех да сготвя. Снахата изми съдовете, да, ама аз му направих кафе, нали, и не му го натяквам непрекъснато. Мама направи баницата и питката, много хубави станаха. Много съм се излежавала. Какво иска той, да стана рано, да се скапя от работа и като седнем на празничната вечеря, децата да получат уплах от вида ми, така ли?! Аз трябва да се пазя, за да изглеждам добре. Той има ли пари да ме такова, да ме прати на почивка в такъв център, дето да спа? На пластичен хирург да ме прати - да ме разкрасят? Няма, това е истината. Тогава да си трае, не стига, че му спестявам сума ти пари и само си лежа пред телевизора. Не можел да си гледа мачовете. То и аз не мога да ги гледам, защото се разстройвам. Такива млади мъже тичат по терена и то по къси гащета. Мисли, лесно ми е, да гледам младежи, а да седя, да не казвам до какво, никакви мачове! Хем знае, че са най-хубавите семейни празници и пак ми повишава тон. Аз на това разчитах - поне по празниците си мислех, че хората не се карат, ама ние хора ли сме? И ми вика... Как да се изразя по-меко, та да не ви разстройвам преди Новата година, ама искам да си споделя, та да ми олекне. И да попитам знаете ли някой друг да се е карал по Коледа. Ако сте чули нещо, кажете ми, по-леко ще ми стане. А, да... мързелива съм била, не съм била истинска жена. Та аз нямам нито една пластична операция, как ще ме обижда така?! Цялата съм си истинска и стриите ми и те, да не са фалшиви случайно?! Аз викам ли му като заспи пред телевизора, че на всичкото отгоре и захърка, та не чувам какво става във филма? Не му викам, защото съм възпитана и тактична. Аз просто си увеличавам звука. Той пък се събужда и започва да ми нервничи. Какъв човек?! Несъобразителен! Много ми стана болно, че ми повишава тон. И нали е Коледа и бях чувала, че по това време на годината ставали чудеса, та и аз си пожелах, моят да не ми вика. Ще ми хърка той и като му кажа да си легне, чак се мръщи. Защо съм го будела като го виждам, че спи сладко. В леглото се въртял само, а на фотьойла му било по-добре. И нали съм свестна жена, го оставих да си спи в хола. Отворих да се проветри, да не спи на задимено, как се грижа за него и пак недоволен, гадта му мръсна, дето ми се води съпруг. На другия ден дума не продума. Каза, че го боли гърло. Дали не настина, студено си беше през нощта?! Към сутринта дойде целия удървен от студ и се сгуши в мен като малко дете. Ще ми вика па ще ме прегръща той. Само се чудя дали не го простудих или верно на Коледа стават чудеса?!

 Сега се чудя какво да си пожелая за Новата година. Само да ми викне!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Джейни, само да не започнат да ти завиждат. Дано и през Новата година има много смях!!! Деси, от студ, мила! Но пак е нещо!!! Благодаря ти за красивото пожелание!!!
  • Хахахаха, Светлееее!
    Удървен от студ, а!?...хахахаха
    Разби ме от смях, впрочем както винаги!
    Желая ти звездна и хармонична нова година!
  • Хахахааааа...целият блок ме чу Светле
    Ох, миличка с много смях изпращам старата година благодарение на теб!
    Уникална си!!!
  • Аз навсякъде откривам чудеса. Мъжът ми ми направи кафе и аз;
    - О, чудо! По-хубаво кафе никога не съм пила, златни ти ръчички, скъпи!!!
    И вече само той ми прави кафе, не е ли чудо?!
    Мариолче, весело посрещане на Новата година и дано да е по-добра за всички нас!!!
  • Светле мила, знам, че навсякъде може да има чудеса,
    но просто трябва някой да ги открива! Радвам се, че макар
    и виртуално се познавам с един от откривателите и това си ти!!!
    Нека много щастлива, необикновено красива, здрава да е за теб
    Новата Година и пълна кошница с нови чудеса, прекрасна ми Светла!!!
    От твоя фенка!!!
  • О, какъв поет само!!!
  • Умна, хитра, госпожа,
    браво, ръкопляскайте деца.
    Забелязала си белите ми коси и се чудиш от възрастта ли е, от пърхота ли. Не, драга, не. От твоите разкази стана така. Хем по-бяло, хем по-харно, с помощта им е инфарктно.
  • През зъби, но от сърце, благодаря ти, Станиславе!!! Знаех си, че стават чудеса! Знаех си! Моят новогодишен подарък за теб е...позна - сапун. И бонус - шампоан. Имаш ли пърхут? За да знам какъв да ти взема.
  • Благодаря Светланал, че се смили над бедната ми (но все още мръсна: Дай си ми сапуна!!!) душичка. Но, за да видиш (как ли?), че и аз съм мъж, ще стисна зъби и ще ти пожелая и на теб: Честита нова година и весели празници и прочее (цяло чудо е, че го правя, но ти вярваш в чудеса).

    П.П. Еди кой си, стискай зъби и внимавай да не счупиш някой от тях в кекса, че с тая жена нищо не се знае!
  • Браво, Станиславе, никакъв сапун за теб, така да знаеш! Можеше от куртоазия да напишеш нещо от рода на: "О, колко му завиждам на "еди кой си", това му е фамилията, та да ми се вдигне самото чувство, а ти...Спадна ми и настроението и кекса, ега ти...Но нали съм добра душа от мен да мине и тоя път, но за последно, ти пожелавам само хубави неща през Новата година!!! Да видиш, че съм човек, нищо, че съм жена.
  • Анетче, айде не се оплаквай! Снежанка не току-така е дошла у вас. Може и аз да дойда след празниците, а до тогава празнувайте яко!!! Мерси за съвета, Пепи, много щастие и за теб!!! Таня, поръчвай си, колкото ти душа иска, мога ли да ти откажа точно на теб?! Казват му, Ангар, сигурно го прави от яд. У, супер, Доче!!! То и аз забравям бързо. Той вика и на мен ми влиза през едното ухо и потъва някъде по трасето. Няма само с него да се разправям. Стами, много ти се зарадвах и аз! Весело посрещане на Новата година, бъди щастлива!!!
  • Невероятна сте, госпожа Лажова. Цяло чудо, наистина. Талант отвсякъде, истински. Свалям шапка на съпруга Ви, и най-искрено не му завиждам.

    Поздрав
  • Хехе Светле зареди ме със страхотно настроение ,не бях влизала скоро в сайта липсваха ми твойте весели разказчета,сега имам доста четиво от теб ,ще ги изчета всички с голям интерес .
    Светле пожелавам ти весело посрещане на новата година с много хубаво настроение и усмивки.Пожелавам на теб и цялото ти семейство много здраве и късмет ,бъдете много щастливи !!!
  • Благодаря ти за усмивката!
    Така се разхилих,че успях да забравя за какво се карахме с моя по Коледа!
  • Ама как тоя човек ще ти вика? За какъв се смята? Няма ли там кой - от тези с които се събирате - да му каже, че Ти си Светланал, а той най-много да е съпругът на Светланал!
  • Какво ти чудо, ти самата си ги правиш тея чудеса, следователно си магьосница.И понеже не вярвам в дядо Коледа,може ли на теб да си поръчам, какво искам за Новата година?! А мъжа ти сигурно си е пожелал един neo-angin, скромно.
  • СВЕТЛАНКА,милаЗлатна си миКажи му,че,ако не слуша,ще си пожелаеш някой млад Дядо Коледа!!!Много щастие желая!!!
  • По Коледа у вас стават чудеса Светле, ама у нас не (като изключа присъствието на Снежанка в спалнята).
    Цяла година мъжа ми помага в готвенето, на Коледа пак,
    цяла година зарежда съдомиялната машина, след празника пак,
    цяла година ми вика (бебчо и разни други още неща)), а след стреса покрай шопинг терапията още повече.
    Ама аз не очаквам и чудеса де, казвам му "Викай си, шетай си, не ми пречиш".

    Да си пожелаем все такива да са ни, че не се знае какво ще стане, ако нещо с желанието се обърка по трасето (пренатоварен е трафика в празничните дни).

    Поздрав и усмивка.
  • Весели, Вилдан ще са, ако не ми вика моя. Иначе ще си водя записки какви ги реди и как ме обижда. Защото ще забравя и няма да мога да си споделя с вас. Зина, искааам!!! Криси, а питаш ли ме мене, направо горя. Венец, тя иска да ти каже, че смехът е...здраве, оросяването на мозъка ти е добро и така ще спестите от парите за лекарства. Сигурно умува какво да си купи за Нова година от спестените пари. Вервай ми, така е! Да не мислиш, че иска да ти каже, че си малко трала-ла. Как беше тая песен? Съпругата ти не е от тия гадните...Така ми се струва де. Дано!!!
  • Маги, обичам тееее!!! Нели, не мога да повярвам, че ти викаш, сериозно. А за гърлото...Чувала съм, че като имаш някакъв проблем, недовиждаш например, те удря на друго място. Примерно чуваш по-добре. Като му е спаднал гласа, дано нещо друго му се вдигне. Самочувствието например...ще е добре. Иванова , благодаря ти от цялото си сърце, от душата и от дългите ми крачета с леки стриички тук-таме. Така ми олекна, жива и здрава да си ми!!! Ани, споко, смехът е здраве!!! Ице, по-добре хладилник Мраз. Дано дедката има син, по-добре ще ми се отрази. Айде и късмет със Снежанка!!! Люси, речено-сторено! Идейно е това за спорта! Нека са от Арсенал или Шалке 04, искаш ли?
  • Светлуше, стана ми топло, уютно и весело, благодаря!!! Голяма разказвачка си!!! Продължавай!!!
  • Гейзер от смях!Весели празници и много чудеса ти пожелавам!
  • Светле, дай да ги разменим мъжете си, поне за малко. На моя гласът не му се чува, а искам да се поскарам малко с някой, ама не Той все едно е на спа център и ще си правите компания. Прати ми твоя да си повикаме, аз ще ти пратя моя да си подремвате. И си пожелай, целият футболен отбор, аз ще го направя това... да си тренираме деЩе сме във форма после
  • За болно гърло - греяно вино с черен пипер. Може и само вино, а пипера поръсваш на мезето. и няма да ти се кара.
    За Нова година си пожелай един дядо Мраз Той сам ще избере какво да ти подари. Аз си пожелах Снежанка да ми донесе подаръка
    Хайде весело изкарване и после ще се хвалим на кой му се е изпълнило желанието!!!
    Поздравления, сърничке!!!
  • Страшна си!
    Така съм се смяла - с глас!
    Браво!
  • Пожелай си ...нещо за гърлото на съпруга, че иначе кой ще ти вика, а?
    Светле, ако ти кажа, че съм се смяла пред компа, нали няма да си помислиш нищо? Само имай късмет, де! Че не знаеш как викам аз!!!
  • Прекрасно четиво за сутринта. Зареди ме с настроение за целия ден.!
    Прекрасна си , Светлина Лажова.
    с много обич за чистата ти усмихната душа.
Random works
: ??:??