Aug 15, 2022, 10:41 AM

Ми - тва е... 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
591 4 7
2 мин reading

Ожених се за тихо, скромно момиче от патриархално семейство.

Доста време ми трябваше, за да й обясня, че сме едно, че в семейството няма лидер и изпълнител…

Сега се мъча да й внуша, че сме равни…

хххх

Макар и бавно, европейците и отпадъците от тях /американци, австралийци и тем подобни/ са усвоили през вековете шахмата.

Цар, царица, водещи фигури, пионки – изпълнители…

Като на война – атака, разбиваш противника, изтребваш му кадрите… И накрая си победител над празната дъска…

А китайците играят „го“. Много камъчета, заемане на територия, обкръжаване и задушаване на вражеските фигурки… Бавно, постепенно, неумолимо…

Нещо за руското настъплениУкрайна?

За китайската политика спрямо противниците им?

За хилядите Чайна тауни, китайско производство на всичко, увеличаването на дръпнатите очи по света?

хххх

Украинският военен министър се похвали, че са вкарали Русия в стратегически капан. Според него, с напредването си руснаците все повече ще се затрудняват от големите разстояния за стабдяване…

Предполагам, че задъхани ще капитулират, когато влязат в Лемберг /Лвов/…

хххх

„Ла Стампа“ публикува снимка на многохилядна процесия от руснаци, държащи високо снимки на мъже във военна униформа. И обяви, че това е протест против войната в Украйна, а снимките са на убитите там руснаци…

Западняците ще го приемат – ни знаят какво е „Безсмъртният полк“, нито са свикнали да проверяват дали медиите ги лъжат…

„Дейли мейл“ разобличава този фейк, но това не му пречи да пуска друг – руснаците стреляли по Запорожката АЕЦ. Самоубийствено, тъй като самите те са там…

А публиката лапа – като пате горещи лайна…

хххх

Боко за газовата връзка с Гърция: „От 1300-1400-годишна история за първи път връзка с Гърция започнах да правя аз…“

А можеха още кановете Кубер, Крум, Омуртаг, царете Симеон, Петър, Самуил, Калоян, Иван-Асен…

И отдавна щяхме да имаме газопровод…

Ама на – неграмотници…

хххх

Телевизията. „За Яна Язова /ако търсите хубаво четиво – избягвайте я!/ може да кажем, че не е била текст от литературата, а тяло в нея…“

Гениално тъпо и същевременно точно…

 

За блога ми - https://genekinfoblog.wordpress.com/

Предупреждавам - опасно за четене. Миналата седмица една дама отиде, чете и възмутена се върна, за да изтрие думите си за мен.

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??