Jul 25, 2007, 12:00 PM

МИСИОНЕРСКАТА ПОЗА! 

  Prose
7364 0 12

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading

Както се любеха, той, за пореден път, се опита да я обърне по гръб и да легне отгоре й. Не успя, естествено:

- Стига де! - възкликна тя. - Говорили сме за това, знаеш, че ми е неприятно.

Той се ядоса мъничко и пъбърза да свърши върху корема й.  Отмести се и легна на другата възглавница.  Тя го погледна малко тъжно.

- Моля те, не ми се сърди, просто това, което ме караш да направя, ми е неприятно. Влез ми в положението...

- Но защо! Защо, по дяволите! Почти от година сме заедно, а ти никога не ми позволи това. През цялото време ми правиш свирки, сядаш ми на лицето, връзваш ме, гориш ме със свещ, правим анален секс... правили сме секс в колата, в автобуса, в килера, в гардероба и над него, на тавана... дори и в онзи сандък, по дяволите! Защо поне веднъж не опитаме да правим НОРМАЛЕН човешки секс, такъв, какъвто го правят всички нормални?! Какво, проститутка ли трябва да си наема за тая цел!

- Просто ми е неприятно, и толкова! Ако искаш ще се разделим, но не ме карай да правим това.

Тя се бе разделила с предишния си приятел, поради същата причина, както и с по-предишния. Сега, чувстваше, че нещата вървят на там.

- Спи ми се - каза той. - Спи ми се ужасно. Лека нощ.

- Лека.

Той заспа, а тя се загледа за дълго с празен поглед в тавана.


* * *

... Тя е на дванайсет. Навън гърми, един по-силен гръм я събужда и тя, изплашена, решава да отиде в стаята на родителите си и да легне в леглото им, както когато беше по-малка. Излиза в коридора, приближава стаята им и отваря вратата. Майката изкрещява, бащата скоква от майката и двамата побързват да се завият и да й обяснят, че така си играят възрастните. Но не и преди тя да е успяла да ги види: майката, легнала по гръб, с глава, виснала надолу от ръба на леглото, бащата върху нея -  изпънат като струна, прегъната през средата, точно между краката на майката. Гледка, която момичето ще помни цял живот.

© Йордан Серафимов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • ...колко ли напафкан съм бил като съм го писал не мога да си спомня, ама сега и на мен малко замисъла ми се губи. Но по-добре да пишеш пафкан глупости, отколкото да не можеш да напишеш и ред, в последно време творя само музика, но не я публикувам тук защото смятам че още не е на нужното ниво, един ден ще пусна нови песни в стил даркуейв. А да пиша нямам никакво вдъхновение, клавишите са ледени под пръстите ми и странно защо това вече не ми харесва Последната ми творба - дълга повест около 50 страници, я почнах преди година и месец вече, казва се "Доверие" и ако намеря случайно дискетата на която е качена ще я пусна в сайта до където съм стигнал. Последните частици от мен. Меланхолик се изчерпа, изписа се. Написа се... с много грешки. Повече никога няма да напиша "детето и депресията" или "защото се срамуваме да плачем", или... "когато полудяваш". Обичам си ги тия разкази...
  • За протокола - харесва ми, но с риск да ми се разсърдиш ще споделя скромното си мнение. Все си мисля, че нещо такова не може да травмира дете...знам ли. Поне според описанието ти гледката не е перверзна, а напълно нормална. Вярно, че мисълта за това, че родителите ти правят секс е малко стресираща, но чак толкова..? С риск да прозвучи зле - очаквах детето да е било жертва на сексуално насилие, а не просто да е сварило техните. Но коя съм аз, че да критикувам Иначе замисълът и изпълнението определено радват.
  • Parvo da se izvinq 4e ne pisha na kirilica no vse oshte ne sam si svalila i taka kam proizvedenieto naistina beshe mnogo interesno.No mi stana malko tajno zashtoto dnes decata na mejdu 12 i 17 godini ve4e sa svarshili taq rabota malko mi e nepoznato tva neshto tiq deistviq shtoto ne sam praila vse oshte takiva neshta gledala sam samo film4eta za golemi...tva sashto beshe za golemi ma i az go poglednah
  • Направо беше потресаващо Днчо...Не знам какво да кажа...
  • Доста е нереалистичен разказа, да ти кажа...
    Първо, сексуалната сцена, която потриса детето, бива иитласкана и то не си я спомня. Второ, за да се потресе детето и това да предизвиква проблеми в сексуалното му общуване, то е на 3-4 години, не на 12. На 12 детето съзрява.
    Иначе концепцията е интересна.
  • Добър е разказът.Харса ми много.Поздрав.
  • Едва ли има родител, който не е сварван от малките в момент на интимност!
    Наистина трябва да се внимава!
    Поучителен е!
    Поздрави!
  • Изплуваха ми спомени....
    Замисли ме, определено!!!
  • По принцип този разказ би трябвало да е от по-сериозните и замислящи. Но пък това за съндъка си е смешно...
  • Нещо от дълбокото децтво... Бъзикам се
  • ай,ай и аз мразя тази поза,но не знам защо.
  • ...
    Подобна гледка е травмираща за малките...
    Възрастните, трябва да са внимателни в това отношение!
    Поздрав!
Random works
: ??:??