Sep 16, 2007, 10:48 PM

Моя май ми изневерява 

  Prose
2253 0 22
3 мин reading
 

Отивам при приятелката ми разревана. Имам съмнения, че моя ми изневерява.
- А, много лошо. Моя ако така направи, направо го напускам.
- Имам две деца, как да се разведа? Но си права. Защо ми говориш така? Нали и твоя миналата седмица не се прибра цяла нощ?

- Ей, злобарка! Колко неща ти говорих тогава, как точно това запомни?

- А защо каза, че ако твоя направи така, ще го напуснеш?
-  Така ли казах? А ти стига си ревала! Хвани си като мене любовник и чиста работа, няма само за мъжа ти да мислиш.
- Нали сме по майчинство и двете, ти кога намери време та чак с любовник си се обзавела?
- А, той ми е съсед. Знаеш ли колко е сладичък, каква ми е душичка! Направо ще го изям.
- Ти сериозно ли?
- Е не, усмихнато. Моя закъснява, не се прибира по цели нощи или си дойде по малките часове пиян. Аз чакам с нетърпение да започна работа, защото ще изперкулясам. Имам чувството, че затъпявам с тези шишенца, кашички и други подобни. Колко им е удобно на мъжете. Направят по едно-две дечица и майките да се оправят, както могат. От известно време пия кафе в кафенето до първи вход, той живее там. Аз ходя да изхвърлям боклука пак пред неговия вход. Винаги гримирана, накипрена. Така ми минава по-леко деня и не мисля за моя идиот.
- Ще ми го покажеш ли? Блазя ти!
- Да, ще ти го покажа.  Знаеш ли колко ми е добричък! Мъж-мечта!!! Той се прибира горе-долу по това време, ела да пием кафе в хола и ще го чакаме. А, ето го!
- Кой, русия ли?
- Да! Готин ми е, нали?
- Нали не харесваше руси мъже?
- Е, к'во му е на този? Като няма друг и той става за гадже. Сега ще погледне нагоре и ще му махна.
- Не те ли е страх, че някой ще ви види?
- Той ми е съсед, не мога ли да го поздравя?
- Ти му прати въздушна целувка, ама той май не те видя. Каква е тая, дето го заговори?
- Той е ерген и май с тая ще се женят. И я целуна? Такъв номер ще му извъртя, че свет ще му се завие. Довечера ще спя с мъжа ми, щом толкова знае! Ще я целува пред мене, гад такава. Ей, няма един свестен мъж, така да знаеш!
- Е, ти ме уби, много важно, че ще спиш с мъжа ти. Ще му накривиш капата.
-  Той много ме ревнува и ще му стне кофти като му кажа, че... Но така му се пада, щом  си позволява пред мен... А, ето поглежда нагоре, харесва ме все пак.
- Ма той въобще не гледа към нас.
- Много важно.
- Как така, нали сте гаджета, защо се гняви с тая пред теб?
- Защото той не знае, че аз си ходя с него, затова.
- Ти си луда!
- Аз съм си добре, лудата си ти, че ми ревеш. Много важно, че закъснял мъжът ми. Няма все за него да мисля, я!
- Аз тогава ще си хвана двама. Единия ми съсед много пътува в командировки, ще му изневерявам с тоя от първия етаж. Така му се пада, щом ме оставя за дълго сама. Той още не ме е оставил, но аз си знам, че така ще ни се развият нещата с него, защото е много готин и е коцкар.
- Това е! Искаш ли да излезнем и да си купим по някой парцал и после на кръчма. Ега ги у мъжете, с тях ще се разправям, че нямам друга работа. И повече да не съм те видяла да ревеш, да реват те. Довечера като му кажа колко съм похарчила... Ще му стане лошичко. Хайде да тръгваме, че се ядосах! Ще ми реве... за мъже... Закъснявал мъжът й! Само твоя закъснява, айде не се изтъквай! Тръгвай пред мен да не се разправяме!!!

  И понеже съм лекомислена, тръгвам и... После ме питат: „Що си толкова усмихната бе, мила? Ти проблеми нямаш ли?" Аз не знам някой да е без проблеми, но поне ако си нямам свестен психоаналитик, то поне готини приятелки, дал Господ!!!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Обичам те, Петинка!!!
  • Уау, за малко да та изпушя, Светланке!
    Ама НЪЦки, пак добре, че не успях!
    За тва отличен аз ти пиша, овкусЕн
    с целувки и прегръдки... много са, от мен!
  • Джейни, едвам ме нави!!!Джинче и без лед, без рев, де!!! Танче, мъжете какво не правят?! Аз какви мъже познавам, на малкия пръст не можем да им стъпим по клюки.
  • Мъжете поне не си клюкарят като нас,което си е много удобно,ако не си много моногамна...
  • Ами те да си закъсняват Светле, пък ние на пазар пък после по някое джинче и така...
    Няма да ревем я
    Страхотна си!
  • Стами, отбивай се по-често, купих си от новото кафе, ще те черпя!!! Етчи, немаш грижи, мойто дете. А съседа дето са ни залепени балконите, ако знаеш колко е сладък!!! Него мога да ти го отпусна, ама само за събота и неделя. Не знам събота и неделя дали се брои за изневяра, защото са почивни дни. Както си решиш, прецени.
  • Светле, айде като "скъсаш" с този дето ходи все в командировки, ми го отстъпи на мен за малко, че да има и аз от нещо да се оплача, пък и да късам нещо, да не стоя все мълчалива... значи.
    На мен шопингтерапия не ми трябва, твоята смехотерапия добре ми действа.

    Поздрав и усмивка.
  • Не съм влизала от доста време в сайта и сега немога да ти се нарадвам на интересните и весели разказчета!!!При теб се отбивам първо,защото знам ,че има какво да прочета и няма да съжалявам!
    Поздравче Светле,сърничке сладка!!!
  • Джурова, ако го няма, айде на пазар!!! Жени, имах подобна идея, ще видя какво мога да направя и благодаря за заглавието!
  • Деси, и аз ти се кефя!!! Танче, прегръдка и за теб, мила!!! Дарче, и ние като вас. Аз нали хубаво лъжа и моя ме гледа...А като му кажа, че го обичам, започва да търси клечките за уши. Тома неверни, аз толкова се старая да е като истинско, а той...
  • Ице, мале, колко си ми умничък и добричък и сладичък! А моя една обеца не ще да сложи. Вече няма да ти изневерявам с него, докато не се изруси. Люси, а как ни се отдава пуста терапия! Креми, с теб съм готова и на пазар да ида! Иванова, и да предозираш от мен, няма страшно!
  • Дианче, мъжете не правели интриги?! Много готини хора познаваш!!! Мими, аз и от теб се уча на много неща, за което ти благодаря!!!
  • )))))))
    Светле, благодаря за настроението!!!
    Предложение: Трябва да издадеш НАРЪЧНИК НА ЩАСТЛИВАТА ЖЕНА!!!
    Аз съм първата, която ще се възползва от него!
    ))
  • Я да отида да проверя моя дали се е прибрал тази вечер, или пак е нощна смяна
    Само ако знаеш как ти се радвам, Светле...
    Прегръщам те!
  • Чудесна си Светле!
    Добро начало за работната седмица!
    Поздрав и прегръдка!
  • Оххх, милата ми сърничка!!!
    Много ти се кефя, да знаеш!!! Цунки!
  • Че как иначе, Люска. За какво са приятелите? За красота само ли? Трябва да си помагаме!!!
  • Тъй, тъй...
    С приятелките на пазар...аааааа!
    Мъжете са... Мъже!
    Гушкам те, златце!
  • Само така, пазар до дупка
    Шопингтерапия, правилно са го измислили хората.
    Кмете, ти си винаги готовПо-добрата терапия

    Поздрави
  • Светле, защо ще търсиш непознати? Ето, аз съм ти винаги под ръка. Ако трябва и ще се изруся за теб И обици ще си сложа. Виж какво жертви ще правя за теб. А и жената те знае няма да ни прави проблем. Ще и казваме, че обсъждаме творчески въпроси.

    Поздрави за ранните усмивки!!! Много добре ми идват след работа.
  • Е, аз затова не рева . Обезпечила съм се от всекъде!!!
  • Ехехехеххе това е много добро!Ама не съм съгласна с някой работи.Мисля,че приятелите мъже вършат по-добра работа във всяко едно отношение и не правят интриги...това им е хубавото!А и жените не са добри в даването на съвети...не гледат на нещата от правилната гледна точка...слагам и себе си в това число.
Random works
: ??:??