Jan 16, 2019, 12:32 AM

Мразя те 

  Prose
658 0 0
1 мин reading

Мразя те, защото ме гледаш така сякаш виждаш друга в моите очи.

Мразя начина, по който ми говориш, мило, нежно, с леко груба нотка. Объркваш ме!

Мразя те, защото всъщност това което ми даваш не е любов, а ми показваш твоето надмощие над моята крехкост! Искаш просто да сме под завивките, искаш просто тялото ми.

Мразя те защото ми даде напразни надежди, романтика, и залези. Мразя те защото ми даде такива моменти, за да получиш друго, а не защото ме обичаш.

Мразя те, че си толкова красив, като тигър, като хищник! Силен, див....Очите ти сини са, като чисто небе, ти си като кристална чаша, която я пазиш за да не я счупиш, ти си като нов парфюм, използваш го по-малко за да не му се наситиш бързо, защото го искаш за дълго. А аз нямам насита.

Мразя те защото ти си тъй перфектен.

Мразя те защото ти искаш не мен, просто тази приятна обвивка, вътре в нея не погледна, не опита дори.

Исках да съм идеалната за теб, смирена, разбираща...аз бях опитомена....за теб само за теб

Мразя като ме гледаш. Погледа ти тъй мощен силен, като ме погледнеш и вече към слаба и съм в краката Ти! 

И все си казвам, че те Мразя!

Мразя те, защото те обичам! 

 

 

 

 

 

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??