Sep 27, 2007, 10:14 PM

Мухата 

  Prose
2327 0 16
       На работа съм. Навън е горещо, а аз нося една щайга с някакви саксии за някъде. Потен съм. Ненадейно от някъде долита някаква голяма муха и се опитва да кацне върху ми. Започвам да правя неловки движения, държейки щайгата и да се браня, но упоритата гад не се предава и все бръмчи около мен и ме ядосва.
Насреща е колегата ми Методи. Методи е устат радомирец. Няма надцакване. Винаги готов с отговора. И без да очаквам, ми разправя:
       - Ами да... Те мухите налитат само на лайна...
       Честно да си призная, много криво ми стана. Най-малкото пък от него очаквах! Насмалко не си отворих ченето от изненада. Но незнайно как ми хрумна и му отговорих:
       - Имаш много поздрави! Не позна! Мухата си беше женска и търсеше истински мъж!...
       Сега пък падна неговото чене...

© Пенко Пенков All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Браво!!!
    Поздрави!
  • Сори! Мъжката муха не се казва "Мух". а "Мухое_ец"...
    В рамките на майтапа, разбира се, но си е вярно!
    А разказа е разкошен!
  • лол..хахахахахахах бива си те
  • Етчи, а ти знаеш ли ако и плюна на тая муха какво ще стане?!... Истинска мацка-стръвница...
  • Хахахаха*
    А така... Хубаво си му го казал!
  • Пред очите ми изникнаха сцени от филма "Мухата"...
    Пази се Пенко, не и давай да те доближи, ще те превърне в Мухомен.
    Не се предавай, та нали си истински, че даже и мъж.


    Поздрав и усмивка
  • Може и Мухъъъъъъъъ .
  • хехе, браво, ама мъжът на мухта всъщност се казва МУХЪЛ (може и МУХЛЬО)
  • Нев, мухата може да е търсила и Батман, но е намерила само МЕН... Сори за нея!
    Петя, нарежи си един лимон, изяж го без захар и лека нощ...
    Ина, благодаря ти! Те мухите с тяхното фацентно (тъй ли се казваше?...) зрение много, много не различават на какво налитат...
    Мими, всъщност КОМАР, това звучи доста... МЪЖЕСТВЕНО!!!
  • Точно в целта!!!::
  • Точно в целта!!!::
  • А аз какво да кажа, като на мене само комари ми налитат ! Поздрав и от мене!
  • Ха-ха-ха, браво, добре си го наредил!
    Поздрави!
  • Кога стана време за реклама?! Останете с нас, ще се видим след рекламите!!! Развесели ме, Пенко!!! Сега около мен се върти един мух, в смисъл мъжка муха. Значи ли това, че съм истинска жена?!
  • Хахах, така ме разсмя... сега как ще спя, а?
    Поздравчета!
  • Ми тя , мухата може и Спайдърмен да е търсила , ама и ти - в десятката -браво !
Random works
: ??:??