Oct 27, 2011, 3:49 PM

На добър час, тийнейджери от два века! 

  Prose » Others
798 0 2
1 мин reading

НА ДОБЪР ЧАС, ТИЙНЕЙДЖЪРИ ОТ ДВА ВЕКА!

 

 

 

 

               Наскоро дъщеря ми съвсем споскойно ми обясни произхода на думата тийнейджър. В английския език числата от 13 до 19 завършват на teen. Съответно всички момичета и момчета в тази възраст са тийнейджъри.

               Все едно ми каза: ”Не се притеснявай, мамо, просто числата се броят подред и още малко и аз ще навърша 19, последната възраст с teen."

               Слушайки този океан от бушуващи хормони, аз се засмях. Вътре в себе си. И се запитах – наистина, има ли причини, които да ме тревожат? Обичам дъщеря си. Харесвам нейните приятелки, приемам и техните приятели. Всички те - горди и млади. С дъжд в косите. Жилави и напористи. С обички къде ли не. Танцуващи в Интернет. Вярващи неверници по своему. Дрогирани от чалга, която ние пеем. Объркани, уплашени и сгушени по детски. Различни от нас. Но редом с нас. От нашата плът и кръв млади българи.

               Страх ни е да не отлетят?! Не, не бива. Защото те ще са тези, които ще прегърнат новия век с мечти! Те ще са тези, които точно в полунощ ще си пожелаят само КРАСОТА!

 

 

 

 

 

                                                                                                                  Стефка Галева

                                                                                                                           Гр Силистра - Сандански          2001 г.

 

© Стефка Галева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??