Feb 9, 2022, 7:12 AM

На по разговор с баба (3) 

  Prose
335 2 3
1 мин reading

Спира ме на вратата баба и казва:

- Имаш море в очите днес. Ще влизаш ли или ще стоиш на брега му?

 

Поглеждам я с онзи поглед, с който винаги я гледам, когато тъгата и щастието са се сблъскали в мен, и казвам:

- Знаеш, че не се разбираме много с морето..

 

(Когато се смея, баба се смее с мен. Като плача, плаче много и тя, особено, когато плача без глас. И притихва до мен, когато в мен е тишина)

 

Тогава баба ме прегръща (ударите на сърцето ми се разбиват в нейните) и казва:

Още от малка стъпваше смело по горещия пясък; катереше се по скалите, и обелваше коленете си. Пък после още по - смело влизаше във водата, нищо, че така и не се научи да плуваш хубаво. Сега, не се колебай, а скачай!

 

(Когато "морето" е едновременно и море, и човек. Когато страхът от водата е едновременно страх да не погълнеш повече вода, защото не умееш да плуваш добре, но е и желание да се хвърлиш в най - дълбокото. Когато под "скачай" баба има предвид да се отдадеш смело на чувствата си и да ги прегърнеш)

 

Послепис: Защото баба те познава най - добре

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • От творбите ти струй онази нежна енергия на детската вяра , която пък отваря вратата за Божият Благодат! Обичам творбите ти!
  • Благодаря 🌻
  • Така е, бабите живеят заради нас и те говорят истини! Хареса ми!
Random works
: ??:??