Feb 5, 2007, 12:54 AM

НА СВЕЩИ 

  Prose
1047 0 9
4 мин reading

- Искаш ли още малко кафе?
- Не, защото ако пийна повече, довечера няма да оставя мъжа ми на мира.
- Ще ти сипя и мляко, айде остани още малко!
- Добре, давай млякото! Ужасна лепка си!
- А не е ли по-добре да сипя по малко кола и водка?
- Аз предпочитам ракийка със салатка...
- Страхотна си! Вади чашите, аз ще нарежа домати и краставици. Павел каза,че ще закъснее, така че ще си оформим малко женско парти.
- А моите пак ще ядат пържени яйца. Къде са ти децата?
- Сутринта ги изпратих с нашите на вилата. Ще останат там един месец, докато ние тук направим ремонта. Нали наесен са ученици, ще им правим стая.
- Аха, значи тази вечер сте младоженци! Блазя ви!
- За какво? Ако знаеш какво ни чака!
- Говоря ти за довечера. Вечеря на свещи и бурна нощ!!! Оле!
- Глупости говориш. Той каза, че ще закъснее, а пък аз, нали знаеш, че си лягам рано.
- Я не ми се прави на девица. Първа вечер сами в апартамента и ми казваш, че си лягаш рано? Не на мен тия! Хайде наздраве! Пък аз утре все пак ще ти звънна да разкажеш как е минала нощта. Ще има ли задължителна програма или направо ще минете на волните съчетания!?
- Ама ти разбираш ли, че ние наистина нищо няма да правим.
- Скарани ли сте?
- Не. Не ме карай да говоря за това.
- За кое?
- За тея глупости, за секса.
- Глупости? В смисъл?
- Не ми е най-важното нещо в живота. Има по-важни неща.
- Така ли? Не знаех. За мен е нещо важно.
- А за мене, не. Как, ако смея да попитам, да правя секс с две големи деца и с родители, които спят, залепени за нашата стена? Просто не ми се почва.
- Е, как го правите?
- Как? Рядко.
- А, да, разбирам. Правили сте го два пъти и имате две деца.
- Май така излиза. Стига толкова, не ми се говори за това.
- Чакай малко! Ти си на двайсет и девет, а звучиш като пенсионерка. Какво говоря, защо обиждам пенсионерите? Аз съм на чети... за малко да се издам... и не смятам скоро да спирам. А мъжът ти?
- Какво за него? Абе правим го от време на време като семейно задължение - жената отдолу, мъжът отгоре - класика. Завити през глава, тихо - да не скърцаме, то по-добре да не го правим.
- Точно за това говоря. Сега сте сами, ще се развихрите.
- Веднъж пак останахме сами за една нощ и - познай - по навик се завихме, въпреки, че беше жега. Любовта ни премина в уважение...
- Стоп! Ужасяваш ме. Сексът е изкуство! Е, не е като в началото, но никога не прави секс по задължение. Трябва да има тръпка. Аз паля свещи, пускам еротични филми, слагам жартиери... Изненадвам го. Добре, че и мъжът ми е изобретателен. Защото боб, боб, нали се сещаш, че омръзва. Чуждо, ама колко? Веднъж, два пъти в седмицата, абе я си направи тръпка в къщи.
- Добре де, какво да направя?
- Сготви любимото му ядене. Облечи нещо ефирно. Гримирай се. Сложи бяла покривка, извади сватбените чаши, пусни хубава музика. Спирай ракията! Сипи си една водка, да не му миришеш на алкохоличка. Ще ти оставя моя парфюм. Умопомрачаващ е!
- Ти си луда!
- Нищо, утре ще ми се извиниш. Бягай в банята аз ще се поровя в гардероба. Изчезвай!
- Аз съм луда, че те слушям, ама...
- Така... тук съм извадила два-три парцала, слагай да видя кое става.
- А, какво бельо?
- Розово, до колената, с дантелка! Може и без бельо и не питай защо!И така, никаква класика! Нека веднъж и той е отдолу, да види лесно ли ни е! Обещай ми, че ще се отпуснеш и ще изживееш най-прекрасната си нощ! Между другото, от хола става чудесна детска, а на стената на вашите сложи гардероба, да не се чува.
- Това е идея.
- Чао! Утре ще ти звънна! Стискам ти палци, Люси!
- Здравей, заповядай, Люси! Къде изчезна цял месец?
- Бяхме на почивка!
- А ремонта?
- Ти не можеш да си представиш... Не знам откъде да започна... Ти като си тръгна, аз обърнах една чаша и после беше лесно. Той каза - никакъв ремонт! Заминахме. Не спирахме да го правим, наваксвахме изгубеното време... Онази нощ Павел се прибра и каза: "Вечерям и лягам, каталясал съм!" Реших за себе си - няма да ляга да спи, та ако ще да е бил при друга. Докато излезе от банята, аз загасих лампите, запалих свещите. Той се учуди:- Да нямаме празник и аз да съм забравил? - Не, скъпи, днес ще си направим празник само за нас, изпълнен с много любов... Не стигнахме до леглото... А, да, наехме фирма да направи ремонта. Холът ще стане спалня, защото е отделно и банята е до нас. Децата ще са долепени до родителите ми. Сексът е... Виж, отслабнала съм!
- И си се разхубавила!
- Наистина ли?

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И аз на тебе,ДЕСИ!!! Ето така стават скандалите!
  • Хехехе, срахотно!!! Уау, вече съм ти фенка!
  • Благодаря ти Мими!!!
  • Да, винаги има по - важни неща от живота....затова до тука сме я докарали Голям поздрав! Това наистина е успешен разказ. Казвам го не защото другите са по-малко такива - напротив! А защото в момента си представям как би изглеждало на театралната сцена. Всъщност в моите скромни представи - то вече беше изиграно!!! Продължавай все така!
  • ВЕРОНИКА,БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!
  • КОЕ ВЪВ ВТОРАТА ЧАСТ ТИ СЕ СТОРИ МЕЧТА,СВЕТЛЕНЦЕ?
  • БЛАГОДАРЯ НА ЧАР ОТ СЪРЦЕ!
  • Страхотен разказ.Колко точно си го описала.Дежа ву...на първата част.Втората....ех,мечти...
    Поздрави!
  • Браво, моето момиче!
Random works
: ??:??