Aug 3, 2022, 11:25 AM

Нанякъдето 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
225 3 6
2 мин reading

Властта се бори успешно само с пенсионерите…

хххх

Заговориха, че Байдън вече е заместван от двойник…

Невъзможно! Къде ще намерят подобен изкукуригал глупак…

хххх

Киевските бандеровци ударили по лагер на пленени „азовци“. 53 убити…

Логично! Просто изпитание. Нали героите не умират? А тия мрат…

Значи не са истински „херои“…

Че и много приказват пред камери и микрофони…

хххх

А гадните руснаци взели, та пуснали в интернет списъците на пленените, убитите и ранените.

С което развалят победните крясъци на бандеровците – истината винаги побеждава. Макар и накрая…

Хххх

ЕК съгласува доброволно намаляване употребата на газ до края на април с 15%.

Нещо се обърквам – ако е доброволно, защо се съгласува и постановява? Ако е нареждане в директива – за каква доброволност говорят?

хххх

И постановиха – едни членки на ЕС намаляват употребата на газ, други се налага да я увеличат, трети не променят нищо.

Всичко това – под твърдението, че държавите-членки са като никога обединени и единомислещи?

хххх

Американците пак утрепали лидера на Ал Кайда. В стил „Тарас Булба“: „Ние те създадохме, ние те убиваме“…

Само с трупа какво ли е станало? Когато за сетен път убиха Бен Ладен, обявиха, че „тялото е погребано в морето според мюсюлманските обичаи“. И шашнаха единоверците му, които нямаха понятие за подобно морско мюсюлманско погребение…

хххх

Според американските медици, 98% от заразените с маймунска шарка са от ЛГБТ повредените.

Което показва безсмислеността на търсенето на друго название на болестта – маймунска си е точно…

хххх

Борба за зелена енергия и екологично чист свят…

Американците убедили израелтяните да се откажат от руските въглища /сяра – 0,4%/. И ги заменят с колумбийски – 8,2% сяра в тях…

Ама са идеологически чисти…

хххх

За един електромобил месечно отива енергия колкото едно американско семейство харчи за дома три месеца.

Отделно отровите от акумулаторите…

Обаче – рекламата… Ех, рекламата…

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Вики, Миг!
  • Точно и ясно!
  • В десятката!
  • Благодаря, Красе, Валентине!
    Либерастите, фалшиви "българи", фатмаци и земноводни не допускам.
  • Отново политнекоректно, Георги ! Питам се коректните защо те заобикалят. А може би си ги блокирал?
    Поздравявам те!
  • сигурно пенсионерите най-лесно се корумпират - иначе за какво е тази борба.., но за екологично чист свят със сигурност ще има битка..Генек, ти още ли не си се клонирал?! ..последна мода е..
Random works
: ??:??