Nov 26, 2008, 8:52 AM

Не че вярвам, но... 

  Prose » Humoristic
1445 0 24
1 мин reading

Не че вярвам на  гледачки, но по навик обръщам чашата си, след като си изпия кафето. Все се намира някой, който да „гледа". Например, една моя колежка винаги започваше с „Аууу..." и следваха куп благини, които така си и оставаха в утайката...

Преди години двете отидохме на курс във Варна. Този път тя беше категорична:  ще видя мъж с фуражка и ще имам роман с него. Курсът приключваше, но все не се появяваше мъж с фуражка или без такава... Последния ден, както си лежахме на плажа, тя френетично извика: „ Ставай бързо! Минават морски офицери!" Клетата, на всяка цена искаше да спаси честта си. Не си помръднах г...та и високомерно заявих: "Как ли не, ще ги гоня! Който иска, да ме намери!" Предсказанието не се сбъдна по моя вина...

На връщане влакът направи дълъг престой в Стара Загора. Колежката ми  похъркваше, а аз излязох да се поразтъпча. Изведнъж някой властно ме прегърна. Рязко се обърнах - пред мен широко се усмихваше левент-жепеец с ФУРАЖКА! Попита ме закъде пътувам и настойчиво ми поиска телефона. Втурнах се към купето и с гръм и трясък събудих колежката. Бързах да я зарадвам, че е познала. Когато окончателно се разсъни, ме попита дали все пак съм си дала координатите. Хукнах,  но беше фатално късно - мъжът с фуражката  го нямаше. Пророчеството не се сбъдна по моя вина...

Признавам, че и аз съм се пробвала да гледам на кафе и даже имах попадения. По-скоро улавях душевното състояние на човека и се опитвах да го успокоя... Един ден сестра ми ме похвалила пред колежката си, че познавам на кафе. Скръцнах й със зъби, но не можах да й скърша хатъра. Взирайки се в чашката, се чух да казвам: „Виждам съкровище, което скоро ще откриете!" Усмивката на сестра ми замръзна, очите й ме питаха: "Какви ги плещиш?!" Но колежката й се оживи:„ Наистина ли ще ги намерим? Свекърът скрил пендари и от години ги търсим..." Сестра ми  гордо се изпъчи, а аз се почувствах като посестрима на храбрия шивач от едноименната приказка.

Спокойно, не се блъскайте! На всички ще ви гледам и  ще ви видя само хубави неща...

 

© Вилдан Сефер All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Това се казва добър гледач!
  • Еееееееееееее.....такова кафе само Фея като теб може да приготвиНе пия кафе, но с удоволствие ще изпия твоето,защото ми звучи вълшебно и ме изкушиСтрахотна си Вилдан и знам,че и кафето ти ще е такова!!! И ще се възползвам от предимството си да знаешПоздрави от мен и се надявам скоро да се видим
  • Римпо, моето кафе е специално - смес от по 50 грама от нова бразилия, чери, букет, лазарин,мока.
    Винаги си добре дошъл! Знаеш, че си с предимство!
  • Охоооооооооо..........я виж тиНа всички незнам,ама на мене със сигурност някой ден,като се видним на пържени тиквички с подходящо питиеНе пия кафе,но за случая ще се прежаляПоздрави, Вилдан!!!
  • весело е
  • не знаех, че го можеш...
    но като се видим следващия път...непременно ще ми гледаш...
    и само най-хубави неща ще ми кажеш...за това си орисана...за хубавото...
    прегръщам те, с обич.
  • Още ще си кажеш, ощеее, Феичке
    Поздрави, мила!
  • Познаваш, Фея си, признавам те!!!
  • Кажи си го направо БОГАТ ГОТИН МЪЖ, та с един куршум - 2 заека... Поздравче, Светле!
  • Аз пък вярвам, затова искам да ми познаеш, че...
    Първо: Ще спечеля от тотото. Ти ми напиши числата.
    Второ:
    Знаеш ли, я по-добре да ти пратя писмото, защото е много дълго, пък ти като имаш време ми ги изпълни желанията, аз не бързам. Предварително ти благодаря. Искам и хубав мъж да ми се падне в чашата, ама не знам как ще се побере като аз харесвам високи мъже. Много те обичам още от сега!!!
  • ФЕЙСКО!И ако видиш и някой пъстравокичък...Мали-и-и-и!
    Цун-цун!
  • Няма да те върна! Донеси 1 кг кафе...
  • За вас - винаги, момичета! Поздравчета!
  • У наша Варна пълно със фуражки,
    за туй ша търся мъж, 'ма без такава.
    Ти гледай, Феичке, добре у чашата,
    пък стане ли - със нас си на софрата!
    Гушки, сладурано!
  • А на мен ше ми гледаш ли на кафе? Виж там к'ъв подарък ше ми донесе Санта Клаус И само да си видяла некоя фуражка! Много ша са разсърдя, да знаеш!
    Усмихна ме, Феичке! Прегръщам те!
  • Не че вярвам, но съм любопитна!
    Браво, Феичка!
    Знаеш ли, няма случайни неща!
    Прегръщам те!
  • Благодаря на всички! Радвам се, че съм ви разсмяла!
  • Много елегантен хумор!!!
    Точно като Вилдан Сефер
    Прегръдки, Фея!!!
  • То, кафегледането си е Фейска работа, тъй че...
    "Не че вярвам, но..."
  • Историята ме зареди полужително, размечтах се...не искам да се блъскам, но би било добре и на мен някой ден да гледаш, ФЕИЧКЕ, и само хубави неща да предвещаеш...
    Поздравления!!!
  • Усмихна ме. Поздрав!
  • Жули, "это было давно и неправда", както казват руснаците! Отдавна нямам "вдъхновение"! Но ти ми ела на гости, ще се радвам да се видим!
  • Ах,мила ми Вилдан ДУША давам да ми предсажеш нещо хубаво и затова ей сега мила ,хващам влак или автобус и "долитам" до Кърджали да ми гледаш!! А ти защо нищо не спомена когато бяхме в хотела в Казанлък-още там можеше да си обърна чашката и ....хууууууууубавичко да ми гледаш де!Пък знае ли човек-може и да се сбъдне-я ГОЛЯМА любов,я нещо друго...! Късмет ти желая с това ново начинание-нали си Фея -ще донесеш толкова ЩАСТИЕ на всички!!
  • Хареса ми!
    "Пророчеството не се сбъдна по моя вина"
    Браво!
Random works
: ??:??