Jul 15, 2022, 8:34 PM  

Не сте ли вече отвратени? 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles
271 7 4

Гледам и не мога да повярвам на очите си. Шайка от политически мошеници, нагло самоиндетифициращи се като носители на промяната, спокойно могат да послужат за продължение на Алеко Константиновия шедьовър "Бай Ганьо" чрез "Бай Ганьо 2". Тези негодници, обявили се уж срещу корупцията, сега си служат с нея със завидна ловкост. Текат им лигите да докопат заветните милиарди на ЕС и да си ги поделят, както глутница от чакали си поделя труп - в случая трупът на българския народ. Не съм виждал по-гнусна гледка от тази в досегашния си живот. Но съм безкрайно учуден от избирателите, готови да гласуват отново за тази измет. Нима те са пълни дебили. Прецакани отвсякъде, при галопиращи нагоре цени, те излизат да крещят Осанна вместо Разпни ги. Платените отвън медии, тенденциозно дезинформиращи обществото у нас, засилват чувството ми на погнуса. Лакейството на тези наши политици, приставащи за закуска на стария американски посланик с надеждата да станат първи ибрикчии на новия, ме кара да се срамувам, че съм българин.

 

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сърдечно ви благодаря, Бени, Миночка, Миро!
    Трогнат съм от подкрепата ви!
    Миро, много точно го каза. Едва ли може да се каже по-точно!

    Желая ви хубава съботна вечер и светла неделя!
  • Всяко стадо си заслужава чалгата... или управлението (в случая)
  • Подкрепям те, Младен, аз също съм отвратена, Бог да пази България!
  • Имаш право, Младене!
    Бог да ни е на помощ!
Random works
: ??:??