Apr 10, 2022, 8:35 PM  

 Небостъргачът - 87 

  Prose » Others
468 0 1
Multi-part work « to contents
5 мин reading

Чунг Хе се отби за кратко във Вътрешна Монголия - връзките на самия Тугуслар бяха сериозни. След като се прехвърли във Вътрешна Монголия, той вече разполагаше с отлично прикритие, защото местните не обичаха чужденците да им се бъркат в ежедневието. Чунг Хе беше надеждно скрит в една от многобройните юрти и приет почти като свой - Тугуслар се опасяваше, че Сео Юн може би беше пуснал опашка по петите му, но сега осъзнаваше ясно, че това не е така.

- Чрез Сео Юн, ще стигнеш до сина на Алиф, а след това той ще се покаже. Ако все пак продължи да се крие, има и друг начин да го накараме да направи своя ход - например чрез самата Лейди Смърт - каза Тугуслар.

- Искаш да кажеш, че тя е идвала и при теб? - попита Чунг Хе.

- Мегакорпорацията е толкова мощна, че дори и ние монголците с традиционния си бит отпреди хиляди години няма как да останем встрани от всичко това. В крайна сметка небето е над всички - каза Тугуслар.

Тугуслар разполагаше и с информация, която не беше известна на самия Чунг Хе.

- Недалеч оттук, в Ордос минава пътят на един от основните канали. Движи се от сина на Гао Минг и от неговия доверен помощник Тао. Монголия е само подстъп на север към съветските републики.

- Разумно ли е да се свързвам с тях? - попита внимателно Чунг Хе.

- На първо време - не, но ако чрез Сео Юн се добереш до Алиф, ти може да заемеш местата им. И в крайна сметка, чистката вече е започнала на всички нива. Преди беше само в мегакорпорацията и в някои от основните структури, а днес вече се простира и до най-затънтените места - каза Тугуслар.

- Тоест Алиф рано или късно ще посегне и на Ордос? - попита Чунг Хе.

- Все още не. При тези обстоятелства е принуден да се крие, но в крайна сметка това не може да продължи вечно. Нито пък може да реши задачите, които трябва да бъдат изпълнени.

Значи Чунг Хе беше постъпил достатъчно мъдро и се беше спасил два пъти - веднъж от пратеника на Древните, и още веднъж от самия Чин Хае.

- Сео Юн идва понякога и в Ордос - тук можем да го хванем - каза Тугуслар. - Хората ми ще са с маски и ще са въоръжени до зъби. Но в крайна сметка ти ще трябва да застанеш лице в лице с него.

Чунг Хе даде съгласието си - предложението изглеждаше напълно справедливо и Тугуслар щеше да постигне две неща - първо спокойствие и второ допълнителни приходи. Чунг Хе се беше побратимил с него - а братята винаги деляха братски или поне така трябваше да бъде. Кореецът се разбираше отлично с Тугуслар на руски език, тъй като доста южнокорейци го владееха доста добре.

Преди да тръгне Чунг Хе, Тугуслар го дръпна за ръката:

- Дори факта, че правиш всичко това показва, че си истински мъж.

Двамата се погледнаха. Чунг Хе кимна.

Оставаше да приведат замисъл в действие - имаше доста неща, които можеше да се объркат.

- Имаш ли информация кога идва за доставките? - запита Чунг Хе.

- Той все още не идва пряко, но скоро ще дойде, защото имаше нужда от време, за да обедини семействата - по този начин ще павира пътя си към успеха. Естествено, ние ще му приготвим малка изненада. Може да го изобличим и на място и да го премахнем. Така няма да се вдигне много шум. Ордос е толкова диво място - с население едва двадесетина хиляди, че може да го заровим къде ли не - каза Тугуслар.

Логиката на монголеца беше желязна и все пак Чунг Хе реши да претегли плана още веднъж в съзнанието си - да, най-вероятно Сео Юн щеше да се опита да постигне най-доброто, до което можеше да се добере - контрол върху наркотрафика и категорично доминиране над гангстерския свят в Корея.

Тугуслар и Чунг Хе стиснаха ръцете си - разбираха се дори и без думи. Съдбата на корееца беше решена. Щяха да го изпратят на онзи свят по начин, който да им гарантира евентуалното завръщане там, където можеха да отидат - обратно на светло. И двамата се чувстваха като изгнаници - Тугуслар - в степта, а Чунг Хе далеч от родината. Със смъртта на Сео Юн мисията им щеше да бъде изпълнена. Но трябваше и да разберат къде криеше момчето.

- Остави това на мен - каза Чунг Хе. - Все още имам информатори, които може и да кажат нещо.

- Сео Юн отдавна знаеше, че смъртта на Дак Хо щеше да бъде само в негова полза. Въпреки че постигнаха всичко заедно. Помня и теб, когато всичко започна - онова официално откриване в Уланбатаар. Преди повече от десет години. Тогава се решиха много неща. Всичко сякаш беше вчера. Но се чудя дали пък Лейди Смърт няма да придобие прекалено голяма власт - определено ще може да сложи, когото си поиска, в случай че кончината на Сео Юн стане факт.

Разбраха се да тръгнат за Ордос на следващия ден. През нощта Чунг Хе определено осъзна, че точно това щеше да се окаже повратната точка в борбата срещу мегакорпорацията. Явно Алиф искаше всичко това заради желанието си да доминира.

Сео Юн можеше и да дойде в Ордос и тогава неизменно щеше да падне в капана. Тугуслар имаше огромно предимство, защото хората му лесно можеха да минат за местни и той го знаеше отлично. Монголците винаги имаха явно уважение към лидера си и като цяло нищо не можеше да сломи волята им.

» next part...

© Атанас Маринов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??