Aug 9, 2024, 7:20 PM

Нечовекът 

  Prose
115 1 4

 Ще ви кажа, какво животно е нечовека:  

– Нечовека иска да има всичко, но същевременно да няма задължения, да има свобода, но някой друг да го освободи, а той само да се наслаждава на благата. 

– Нечовекът иска да бъде щастлив, но без да създава щастие на другите. Мечтае за любов, но не смее да се обясни, нито да остане верен до край. За него, (нея) първото впечатление е вся и всьо, за да внуши, че е "благонадежден", докато бавно копае чужд гроб! 

– Нечовека се храни от това, че някой е по-зле от него финансово, здравословно и всякак, можете да го видите в някоя болница да се смее с пълно гърло, именно защото там е пълно с народ, който изглежда умърлушен, а това го зарежда. 

– Нечовека ненавижда някой да се радва или да бъде себе си, такова действие той отчита за мега нагло и обикновено не остава безучастен, я ще пусне некоя присмивка, я ще натърти, че е можело да има и по-прилично поведение... 

– Можете да допълвате, ако желаете, защото и томове да изпиша, надали ще успея да обрисувам напълно нечовека.

© Аспарух Любенов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • troia (Катя Иванова) 👍🏼
  • Някои определят такъв тип хора като вампири. Много са опасни. Могат да те унищожат първо психически, а след това физически. Добър анализ.
  • Jonnnn (Пламен) 👍🏼
  • Един арабски шейх казал, че прадядо му се возел на магаре, дядо му - на мотор, сега - на кола, но внуците му пак ще се качат на магарета ... Има и друга сентенция, че трудното време ражда велики хора, лесното - консуматори (в случая нечовеци) ... и за последните, както се намираме в края на лесното време, обикновено са безродници дето нямат корен никъде ... ...
Random works
: ??:??