May 19, 2023, 10:41 AM  

Нещо някъде никакво 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
174 1 3
1 мин reading

Зяпайки из интернета, попаднах на украински клип в чест на предстоящ футболен турнир. Все още се интересувам от футбол, макар че ми е безразлично нашият „Левски“ дали ще играе срещу отбора на фармамафията или „Литекс“-София…

Да, де – обявяват ги за ЦСКА, но истинският отбор фалира през 2016 година, умря, така да се каже. Значи на терена изкарват някакви възкръснали зомбита…

Както и да е, загледах материала за украинския турнир и… Надпис: „В памет на 300 000 паднали герои“…

300 000? ЦРУ, кандидатът за президент Кенеди-младши и турското разузнаване даваха 250 000 убити украинци, ама то беше преди месец и нещо…

В този момент клипът изчезна. Почерня. След минути се появи. Без числото на убитите…

Защо ли така?

хххх

Започна матурата. И веднага някои медии набараха мошеници, печелещи от уж знанията на абитуриентите.

Учители решават теста, специалисти препращат отговорите, изпитът си върви – честен като пенсионираща се магистралка…

Ама не съм прав. Пазарна демокрация сме, либерално общество. Имаш ли пари – може и попско… Уф, извинете – истината все още е непозволена, викат й нецензурност!

А после тия учители ще ходят на преглед при изкласил така доктор…

Заслужено!

хххх

100 точки за отличен. 30 за тромбе…

Пио-малко от една трета от нужното нормално ниво.

Защо изобщо се играе тая фалшива игра? Ми, раздавайте хартийките с държавен печат…

И без това пазарът на дипломите е така развит, че за три години имотен младеж може да си купи пет, шест, седем „висши“. При 54 ВУЗ-а – сергии се намират. Още повече, че стоката е качествена – отдавна у нас няма полувисше, всичко е първокачествено…

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??