Feb 1, 2018, 9:49 AM

Носталгия 

  Prose » Humoristic
1015 2 1
1 мин reading

НОСТАЛГИЯ

 

Знам какво е носталгия, но това нейното... Ревеше, та ми късаше сърцето.

 

Дойде си за среща с випуска. Беше бременна с второто. Зетят останал в Хановер, че си има бизнес – задачи.  

Не ù се тръгваше. Беше много въодушевена от срещата.

Върнаха се с майка ù от пазар. Обикаляли по „дрип-шопове” и „левчета”.

– Знаеш ли, тате – вика, – други хора са онези. Издула съм корем като плондер, бутам количка, но никой не ми признава. Стоя права по опашките, в трамвая. А тук: „Заповядайте, госпожо!” „Минете преди нас!”, стават, отстъпват ми предимство… Това го няма в Германия. Като си помисля...

И както си ровеше в дамската чанта, ревна.

Не мога да я успокоя.   

– Не плачи – викам ù, – пак ще си дойдеш.

Това го казах, защото на другия ден трябваше да лети обратно за Германия.

– Няма да мога, тате – реве и взе да си вади багажа от куфара.

– Не може така, чедо – викам ù, – там ти е домът, семейството. Не бива така!

– Не мога да си ида, тате! – вика и изхвърля със замах всичко на пода.

Опитвам се да я спра. Прегръщам я, галя я по главата, целувам я бащински.

– Не бива, чедо… 

А тя:

– Не могааа. Откраднали са ми документитеее.

© Мильо Велчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ами то в днешно време като ти откраднат документите си е за рев. Ето това се казва лек срещу носталгията.
    Неочакван край. Хареса ми.
Random works
: ??:??