Mar 29, 2021, 12:01 PM

Някакви такива 

  Prose » Humoristic
280 1 11
1 мин reading

Вечната и винаги стабилна социална мрежа си остава канализационната…

хххх

Половината мъже не знаят защо се сърди жената им. Другата половина даже не разбира, че тя е пак сърдита…

хххх

Не е станало хубаво… Абе, важното е, че е станало, пък хубаво ли, лошо ли – после ще му мислем…

хххх

- Роди ми се дете и искам да го отбележим. Но, разбирате какво е времето, затова ви моля наяжте се и се напийте у вас, подаръците по транспортните услуги…

хххх

Жена не бива да е държавен ръководител. Защото иначе държавата пет дена в месеца ще е в хаос и ужас…

хххх

Мъдрост е да не се пресилваш излишно, затова да вършиш само жизнено необходимото. Което някои наричат мързел…

 

Интересен коментари и други някакви си там - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Петре!
  • Лелееей, ГЕДЕОН, хвърли ме в рамисъл,.. ами ако не й дойде да се радвам ли, или да се вайкам...
  • Благодаря, Красе!
  • Най-хубавият подарък.... да се яде и пие , а жената трябва да е усмихната, добра и винаги в добро настроение, да е сготвила, изчистила, изпрала, да е изработила къде какво има, да пие две ракии и ...ако може да си мълчи, щото заглушава телевизора или прекъсва мача ... а и да е красива, разбира се- това най-вече и умна- ама айде, доколкото й е възможно, де..
  • Благодаря, Роси, Сктнице!
  • Тези жени, все неразбрани...
    Много интересни и усмихващи "някакви"
  • 🙂🙂 хареса ми!
  • Благодаря, Пепи, Валентине, Зигфрид, Юри!
    Валентине, ти си реалист, а аз оптимист - виждам само 5 дни...
  • Никакви такива!
    Ей, тези жени!
    Хареса ми
  • 😀😀😀! Хрумна ми нещо.
  • Георги, готино е! Харесах!
    “Половината мъже не знаят защо се сърди жената им. Другата половина даже не разбира, че тя е пак сърдита…” - затова като ми отговори жена ми “добре съм” питам я “женско добре ли имаш предвид или мъжко добре” 🙂

    Към Гедеона - 😂
Random works
: ??:??