Jul 3, 2011, 12:25 PM

Онзи.. 

  Prose
827 0 5
1 мин reading

Всяка една от нас е имала онази „тайна обич”, която дори и след години не се забравя и онзи мъж, заради който би оставила всичко и всички. Всяка една от нас е била в ситуацията да се събуди до един, а да иска да види „него”. Всяка една от нас е изпитвала болката от раните, които ни оставя онази любов. Всяка една от нас е силната жена, която крие слабостта си към онзи мъж, който в живота е влязъл само веднъж и е останал там завинаги !!

 Но не е ли това неугасващ огън, огън, който е бил гасен десетки пъти и пален още повече, не са ли това най–хубавите ни спомени, запечатани в съзнанието, онези спомени, за които бихме дали всичко да изживеем отново и не е ли това онзи човек, който ни научи да обичаме и които ни показа как да се борим за любовта ?! 

Да, това е той, онзи, който ни раняваше, но се учехме от грешките си, онзи, които ни разплакваше, но и ни учеше да бъдем силни, онзи, с който сравнявахме всички следващи, онзи, който не ни даваше много, за да може да оценим малкото, онзи, който идваше когато най – малко очаквахме и  си отиваше, когато най – малко искахме?! Но винаги той ще е онзи, който обичаме, заради всичко това...

© Зорница Маринова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Да обича човек се учи още в утробата на майката... тя е най-важната фигура в живота на всеки човек. Тя поставя основите, тя е причината, да сме такива или онакива...
    Ако тя не ни е научила на това единствено важно нещо за живота ни, то тогава "той"/"тя" ни учат да обичаме...
    Всъщност, най-важното е, че можем да обичаме... и не "той" ни е научил на това, а този/тази, който/която е останал/а до края на живота си/ни...

    <a href="http://vbox7.com/play:bffa2315" target="_blank"> Поздрав >>> </a>

  • Женската логика е просто уникална ... може да оправдае всичко и всеки стига да го поиска. Ще намери всевъзможни причини, ако не, то е способна да си ги сътвори сама търсеща скрит дълбок смисъл в неща, които дори нямат такъв. Можем да страдаме и да си мислим - колко е хубаво, на колко много сме се научили ... направо е супер. Можем да търпим до самата безкрайност и точно до тогава да обичаме. Много си права Зори - 6 от мен.
  • много хубаво и много вярно !
    Само че, един мъж също може да бъде изправен пред невъзможната любов! А тя не се забравя! Има неща, за които няма как да се пише ... но кой знае как съдбата може отново да ни среща по най-невъзможния начин.
  • Поздрав!
  • много хубаво и много вярно !
Random works
: ??:??