Oct 23, 2016, 1:25 AM

Осъзнай се 

  Prose » Others
851 0 1
1 мин reading

Здравей! Ти, точно на теб говоря – да, на теб, пред дисплея. Не унивай, не се натъжавай и не спирай да вярваш в себе си. Защо ли? Най-вече, защото го заслужаваш или по-скоро, защото не заслужаваш. Все се чудя кое е по-правилно да се каже – че не заслужаваме да се чувстваме така непотребни и безпомощни, или че заслужаваме да сме щастливи. 

Привидно, но само на пръв поглед Ти не си нищо особено – поредното човешко същество на земята. Но при по-обстоен преглед се вижда личността на човека, плод на житейския му път, защото човек е последица от всички взети решения (преки и непреки) в живота му досега. А колкото до теб – Ти си и ще продължаваш да бъдеш нещо уникално, затова не спирай да вярваш в себе си и да си поставяш нови цели, към които да се стремиш с усмивка на лицето.

Как ли? Просто се събуди сутринта, стани от леглото още на първата аларма, излез навън по най-бързия начин и погледни към небето. Разгледай го и виж как се променя – то символизира живота ти. Забелязваш ли как се изменя и никога не е същото, така е и с живота. Приеми промяната като част от теб и започни да живееш!

© Слънцето All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??