Apr 12, 2015, 6:26 PM  

Отказвам 

  Prose » Letters
1052 1 3
2 мин reading

Здравей, Красавице!

 

Аз искам да ти кажа някой неща.

Да... права си, за много неща си права...

Всъщност, като се замисля разбирам, че си права за всичко... осъзнах го отдавна... и това съвсем не означава, че съм го приел..

Не мога да го приема, или отказвам да го направя... не зная, може би ти знаеш...

Знам, че ме обичаш... знам го... не, сигурен съм в това..

И знаеш ли.... отказвам да се откажа от теб...

Ако ще... да е само за по 3 минути на ден... и то от понеделник до петък... ако ще да е по един ден на всеки десет години... ако ще да е само един единствен ден до края на живота ми...

Просто разбери, че отказвам да се откажа от теб...

Съжалявам, знам, че го искаш повече от всичко, но разбери, че....

За мен ако се обърнеш от човека накрал те да изпиташ това, което аз изпитвам към теб, а и ти към мен....

Ще страдаш много повече....

Съжалявам, ако можеш прости ми, но отказвам да го направя, а.... опитах се, но не исках да се получи...

И знаеш ли... не спирам да се надявам да ме спреш, независимо от всичко, майната му на разума и на всичко останало... просто се надявам да ме спреш, така както ме спря и от другите неща, които ме убиваха....

Телефона ти все още е номер за връзка и... така ще остане, доколкото зависи от мен.. ще се постарая никога да не получиш такова обаждане, което да те накара да страдаш, не и за мен... не си заслужавам нито една сълза...

Аз.... не знам защо го правя, всъщност знам, но няма да кажа.

Аз.... обичам те, Красавице.

Лека нощ.

 

Твоето Слънце.

© Слънце Антимов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Къде ме докосна ли? Ами докосна ме там, че го разбирам, защото съм в подобна ситуация, само че от другата страна - логично, жена съм. И са много малко мъжете, които биха говорили по този начин на една жена. Всеки има правото да изразява собствено мнение и да задава глупави въпроси както прави всеки от нас.

    Хайде със здраве, на мен текста ми е харесал и си го казвам. Това как се чувствам е леко трудно за разбиране, никой не може да ми влезе в главата. Това че някой го дразни коментара ми, защото не го е разбрал, не е мой проблем, но не мисля, че сме длъжни да четем нечии злобни словоизлияния. Запомнете - незнанието не е оправдание, неразбирането - също!

    И е някак си некоректно да категоризираме хора, които всъщност не познаваме. Сложни думички и аз мога да използвам, но не е в това въпроса. Ако си търсите интрига, г-н Порчев, не е необходимо целият свят да разбира за плоските Ви разсъждения.
    До колкото на мен ми е известно, сайтът е за лично творчество и не Вие сте човекът, чието мнение се търси. Но все пак се чувствам длъжна да Ви благодаря за интереса към моите "докосвания".
  • Самотния_вълк - става въпрос за друго докосване. няма нужда от такива избухвания за нещо, което не си разбрал.

    Цвети - Мисля, че всичко може да се поправи.... всъщност почти всичко и това е от нещата, които могат. И по-добре д аопиташ отколкото да ги оставиш развалени да мухлясат в някой ъгъл.... това носи още повече страдание.... Мухъла убива.
  • От написаното разбирам, че си в положение, подобно на моето и при нормални обстоятелства бих те посъветвала да се бориш до край за любовта, която заслужаваш. Но от моята гледна точка просто не мога да го направя. Просто защото някои неща не могат да бъдат поправени.

    Страхотна творба, докосна ме.
Random works
: ??:??