Sep 4, 2023, 11:10 AM

Пак любопитствам 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms, Others
251 4 5
3 мин reading

Дълга памет имам. С остри въпроси из нея…

Свалиха навремето петолъчката…

И? Животът ни се оправи?

Взривиха мавзолея…

Цъфнахме и вързахме?

Сега искат да събарят паметници…

Какво очаквате?

хххх

Избираха за държавни ръководители Желев, Стоянов, Първанов, Плевнелиев /с извинение!/, Радев…

За премиери – Луканов, Попов, Беров, Виденов, Костов, Сакса, Станишев, Борисов, Орешарски, Киро…

Кой ти избра? И защо?

хххх

Денков се мята на амбразурата – нямало среща Боко – Киро под диригентската палка на Трактора…

Марионетката смята, че знае чия ръка е отзад в задника й…

хххх

Борисов отрича с нов въпрос: „Спекулация е, че това правителство се дължи на Алексей Петров. Той помогна само с логистиката, за да могат да започнат разговорите за съставяне на кабинет. На СРЕЩИТЕ Алексей Петров или бащата на Кирил Петков не са присъствали“…

Тоест – не една среща, а срещи…

Сега остава да разберем и какво са договорили. За наша сметка…

Тепърва много неща ще разберем. Най-вече – кажат ли политикани, че нещо е лъжа…

Вярвайте в обратното…

хххх

Преди 20 години в САЩ е имало две клиники за смяна на пола. Сега са над 50.

И над 300 000 с иновативен пол в страната им…

Печалбите от подобни операции са изчислявани в милиарди.

Отделно целогодишни и за цял живот медико-фармацевтични грижи. Също носещи пари…

И мислите, че ще спрете бизнеса?

хххх

Официално казаха, че над 80% от използвания в Европа газ е руски, минал през посредници и дооцветен с нещо си…

Оти ручааме жабетата?

И продължаваме да ги джвакаме…

хххх

В уж украинския сайт за тероризъм „Миротворец“, с център в Ленгли, Вирджиния, САЩ /коя ли още централа е там?/ обявили нова мишена за убиване – ПАПАТА…

Защото се изказал ласкаво за руската култура и цивилизация…

хххх

Обявиха, че ще купуваме 1 200 000 нереални ваксини срещу ковида.

И веднага рекламният отдел на МЗ съобщи, че вече имало над 40% увеличение на заразата.

Ама къде – ни звук…

А парите са важни. Отиват при мъжа на Урсулата, приятелката на Пепетата…

хххх

Държавният департамент е одобрил сделка за продажба на България на бронирани машини Stryker и свързано с тях оборудване на стойност около 1 500 000 000 долара…

Сега ясно ли ви е защо ПОДАРЯВАМЕ БТР-ите на нацистите?

Само не знаем поименно кои ще вземат комисионните…

хххх

 

Пореден пиян убиец на пътя…

Отново рецидивист – куп нарушения, никакви последствия, без въздействие върху престъпната душичка на дребното същество…

С него имало жена. И двегодишното й дете???

Не съм правист, думата ми не тежи.

Но смятам, че тая трябва да я съдят за СЪУЧАСТИЕ В УБИЙСТВО!

Видяла, знаела – чак пък да е наивна до безумие?

И това ще се забрави. Няма да излязат лесбогейовете с готови плакати: „Тя е последната!“…

Не е…

 

Все още неправилни коментари - https://wordpress.com/post/genekinfoblog.wordpress.com/9869

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Надя, Людмила!
  • Поговорки много,ум малко. Керванът си върви !
  • Оптимист съм. Може и по-зле да бъде...
  • Благодаря, Иване!
    Най-вредното от моя страна ще е да давам акъл. Не бива дъртите да се месим на младите - сами ще намерят пътя. Може да се объркат, накрая ще успеят. Животът не е магистрала с регулировчици...
  • Всичко, което пишеш е вярно и отговаря на истината! Къде е решението! ... Господи, помогни на България да излезе от мъглата и да види светлина в тунела.
Random works
: ??:??