Apr 11, 2008, 11:35 AM

Писмо самотно 

  Prose » Letters
1744 1 8
 

    Писмо самотно. До теб, който си наполовина океан... Искам да потъна в теб. Когато усетя дъха ти на морска пяна, дъха на водата, с която се храня - аромат на музика и обич, разтварям се като лунен лъч по лицето ти. Но ти... ти, който нямаш лице... ти, който наполовина си дух... ти, който си любимата ми илюзия...
   ... Ти дойде като морска буря. Мина през тихия ми бряг, разруши високите пясъчни кули и си отиде, преди да те видя...
   ... Остана топлината на близостта ти сънувана, бленувана, жадувана... Отново стоя в пустота. А водата изхвърля на брега спомена за твоята усмивка, осветена от блясъка на росата по тревите в косите ти, мой дом, мой небесен остров, ти!...

   Ти, който обичаш.
   И без въздуха мога... и без ръцете ти от вятър, които, докоснат ли, превръщат ме в жадна тъмнина, грабват сърцето ми и го давят по ръба на вълните... И без очите ти мога... онези далечните, близките, които остават като следи от сълзи по тялото ми...
Но без надеждата, че те има...

   ... не мога.

© Йоана Узунова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Какво беше това..грабна ме,завъртя ме и ме изхвърли безмълвна на брега...разплака ме,защо изобщо го прочетохИзключителен заряд има тази творба!
  • и този текст предизвиква сълзи...но е прекрасен...
  • да, поезия

    и то каква!...

    много се радвам, че те открих
  • С друга подредба си е чист бял стих.И то страхотен!!!
  • Каква проза, та тук има толкова нежност и поезия!!!
    Страхотно е!!!
    Браво, браво!!!
    Прегръдка!
  • Аз го разбрах
  • Прекрасно е и е толкова вярно.Но защо Той никога не разбира какво му казваш?!
  • Не мога да разбера точно какво казваш, но езикът ти е хубав и картината е хубава!
Random works
: ??:??