Mar 10, 2009, 2:50 PM

Питам 

  Prose » Others
1346 0 5

         ♥ Питам се, когато срещаш любовта с хилядите и лица, какво ли виждаш!? -слънце, музика, лъчи от светлина! Ангелски криле понасят ли нагоре възродената ти за любов душа!?

  Какво е, ти ми кажи!?

  Кажи, Сърцето тупти ли в ритъма на любовта, носи ли го песента?

  Гладната за любов Душа нахранена ли е сега - ненаситницата на нощта... О, забравих тялото, с което е облечена тя, именно тази ненаситница в нощта!

  Откри ли  порива на любовта, видя ли кръглата Луна как блудно свети сега и спотаени страсти разпръсква в ритъма на любовта?

  Понесена с крилете на песента, обагрена от огньовете запалена светлина, Нестинарка танцуваща в нега...

  Поела неизбродени пътеки нашепва съкровените слова, жадна за ласки и любов -единствена за нея... Тук и сега!

 ... Забравила за миналите страсти и неволи...

 ... Забравила за бъдещите недоизказани и недовършени любови!

    Защото няма бъдеще от миналото!

    Има само тук и сега! ♥

© Десислава Иванова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Чудя се как успя да напишеш всичко за любовта само в няколко реда!?
    Дано винаги Душите ни да са ненаситни за Любов! Да я имамт и да я съхранят!
    Възхитен съм!
    Поздрави!
  • Благодаря ти!
    Думите ти са прекрасни,имаш душата на поет,изживял и изживяващ най-красивите чувства,направили ни човеци с главно"Ч"!
    И ти бъди щастлив!От сърце ти го желая-тук и сега!
  • Тук и сега
    нежни спомени,болка в гърдите отминала
    стари белези-знак,че всичко е минало
    Тук и сега
    блян,копнежи,мечти,страх от тъмното
    под покров от мъгла се е скрило и чака ни бъдното
    Тук и сега
    съществувам,мечтая и дишам
    Тук и сега
    аз живея и се вричам,и още обичам,и още обичам

    -------------------------------------------------
    Мъдро ,нежно,чувствено и красиво.Поздравления,dezysi.
    Тук и сега ,да си щастлива.

  • Деси, много сме говорили на тема любов с теб... знаеш, че няма описание... един човек ми беше казал "Любовта е състояние на невъзможност"... Може би е време да напиша нещо за него. Ще ми помогнеш ли?
  • ..."Само тук и сега"
    !!!
    Прекрасно е!
    (6)
Random works
: ??:??