Apr 28, 2007, 2:05 AM

По принцип мразя клюките 

  Prose
1916 0 17
2 мин reading
 

    Много мразя клюките, но колежките ме принуждават насила да се занимавам с глупости. Ето например миналата седмица моята колежка Цецка ми каза, че съм много мързелива. Не си стоя на работното място, кога и да ме потърсят, все съм била на кафе. Аз какво съм виновна, че тя не пие кафе. Имала била кръвно и сърце, като че ли аз съм без сърце. Замълчах си и си мисля какво да направя, как да си отмъстя за нанесената обида. И изведнъж ми хрумна една идея. Отидох в съседната стая, грабнах телефона и с преправен глас търся Цецка.

- Момент да я извикам.

 А аз като се разревах в телефонната слушалка: „Как не я е срам тази жена, съсипа ми живота, разби ми семейството. От две години ходи с мъжа ми. Какво ще правя аз сега с тези две дечица?!" Разридах се и затворих телефона.

  Влизам при колежките, а те от вратата ме питат:

- Ти разбра ли за Цецка? Имала си любовник!

  Малка подробност - Цецка е пред пенсия. Скромна, мълчалива жена, която през обедната почивка тича до близкия магазин да напазарува. Изцяло отдадена на семейството си. Обаче защо й трябваше да ме обижда.

- Ходела с него от две години. Разбила му семейството. А как се прави на скромна!Да не повярваш. Ама те хората казват: „Тихите води са най-дълбоки" . Тичала била до магазина. Сигурно имат квартира наблизо. А ние си мислим, свестна жена, леле, да не повярваш!

- Аз, да ви кажа, съм ги виждала, но нали не съм клюкарка, си мълчах.

  Успокоих се. Какво нещо са клюките! Върнах си го тъпкано, нека пак ме обижда.

   Вчера помолих един колега да ми помогне да пренеса документите в склада, а той ми отказа. Така ли? Предупредих го, че ако не ми помогне ще кажа, че ме е натискал и ме е молел да му стана любовница. Хич не ми пука. И той е пред пенсия, и жена му ни е колежка, ако иска. Помогна ми, къде ще ходи, ама, ха!

   Друга колежка ми споделя, че много се е изнервила и взела на мъжа си пистолета - мъжът й е полицай - и при поредния скандал го насочила към свекърва си. „Моля те, не казвай на никого, много съм уплашена. Май трябва да се лекувам." "Какво говориш, гроб съм!" - й отвръщам и хуквам по етажите да разкажа на всики. Казах им да внимават, да не й отговарят, защото знае ли човек на какво е способна. Някоя се е изпуснала и й казала, че знае и тя ме вика, и ме пита защо съм казала. „Само ни е чул някой, не съм аз. Ей, виждаш ли какви клюкарки са ни колежките!

    По-рано ми беше много скучно в работата, а сега ходя с голямо желание. Дори не съм и предполагала какво богато въображение съм имала. Що не взема да напиша книга?! Ще забъркам някое криминале и после ще го разплета. Може и някой любовен роман да изпраскам. Аз щом на Цецка и лепнах любовник дето хабер си няма.

    Ще почна да пиша, ама тука ни назначиха една нова колежка дето ми се прави на важна. Първо нея да я оправя и ще се развихря. Мале, сигурно ще имам голям успех!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Деси, а още колко те чака!!!
  • Хахахах, не е истина!!! Ще се разрева от смях!!! Мале, мале, колко съм пропуснала!!!
  • Все пак се съобразявайте с годините ми.На мен ми е противопоказно да се смея,защото ми излизат бръчици.А вие ми пишете такива хубави неща и аз се хиля като луда.Може ли такова нещо!А ако знаете какво научих за...Но ще го пусна по новините довечера,та да разберат повече хора.Ще се обадя на Юксел,ако знаете на живо колко е готин!Ще се видим веднага след рекламите.
  • ха ха ха, колежке, колежке !!!
  • Направо де спуках от смях!
    Толкова забавно си го написала!
    Браво Светле!
  • Ние пък, не клюкарсвахме, само обменяхме информация.
    И ние имахме една като твоята Цецка, ама мъжът й и имаше прекалено голямо доверие. Един колега решил да се пошегува и казал на мъжа й:
    - Знаеш ли, видях, твоята Цецка на Еди коя си гара.
    А мъжът й отговорил:
    - То пък една гара . . .
  • Леле, каква колежка! Обаче мн интересно е представена темата за клюките! Поздравления ..
  • хареса ми
  • не, че аз не мога да пазя тайна, но на когото кажа - той не може
  • Знаех си аз, че онази клюка за мен ти си я пуснала, ама пуста наивност, все се самонавивах да не си била ти.
    Нищо де, аз не ти се сърдя, пък и в твоето състояние ...

    Поздрав и усмивка, усмивка, усмивка ...
  • А сега ще ви изненадам! Аз наистина не се занимавам с клюки.С приятелките ми коментираме само нас си и даже не ни стига времето.Мразя да седя на пейките и да клюкаря.Обаче наистина измисляме разни клюкини и си ги разпространяваме,за да става весело.Хубаво е да имаш чувство за хумор.Но все пак внимавайте!!!
  • Много смях при теб, Светле. Смях от сърце.



  • Клюките са всесилни! Но за щастие само там, където хората си нямат друга работа. А ти с този талант наистина трябва да напишеш книга! Или нещо като друго издание на древната "За верните и неверните жени", или "Ръководство за клюки". Сериозно го казвам!
  • Ааа, аз пистолет нямам, ама ако поразровиш малко...
    А и онзи лаф за разветите ризи нали го знаеш?
    Обаче нали не съм клюкарка, ще си мълча
    Прегръдка!
  • няма да коментирам, че току виж...клюка станала
  • Внимавай,моето момче,че за тебе какво съм измислила,бедна ти е фантазията.Ти мене уважаваш ли ме?!Благодаря ти Ице,усмивки и за теб!!!
  • Ти си направо за SNN, Светле!!! Поздрави за усмивките!!!
Random works
: ??:??