Jan 29, 2017, 3:46 PM

По вкуса му... 

  Prose » Erotic
1576 0 1

The work is not suitable for people under 18 years of age.

4 мин reading

Всичко започна още, когато тръгна за работа. Беше с любимия ми панталон. Обичам да го събличам, а тази негова риза... как ми стои, след като я заслужа. Едва изчаках да стане време за оперативката му и му писах смс: Любимият ми панталон. Лесно ли се сваля?
Знаех си, че го е прочел и въобще е забрал за великите планове на немците. След не дълго чакане получих смс: Aко можеш да го направиш със затворени очи....
"Всичко или нищо..."
Усетих лека възбуда само при мисълта какво ме очаква. Цял ден порочни мисли прелитаха в съзнанието ми и аз само разтърсвах глава с лека усмивка.
Едва го изчаках да се прибере. Влезе с широка усмивка. Целунах го за добре дошъл. Последва въпроса: Гладен ли си? И двамата се засмяхме. Той: прегладнял. Сипа ни по чаша вино и извади нещо от джоба си... държеше го в юмрук. Сложи ръката ми в неговата. Усещаш ли колко е нежно... като допира на кожата ти... тогава видях, това беше моята черна превръзка. Шоуто започваше... аз се усмихнах и кимнах в знак на съгласие, да я сложи на очите ми... той се усмихна широко. Сложи я и целуна врата ми, леко прокарвайки език през него... усетих кожата ми да настръхва. Усетих мокрия му пръст по устните си. Облизах ги... мммм прекрасно червено вино.... смъкна ръката си и с върха на пръстите си леко стигна до деколтето ми. Тогава аз хванах ръката му. Тази игра е за двама. Казах му: седни... чух лек смях. Усещането беше странно. Виждах силуета му, а вълнението от неизвестното ме побъркваше.
- Правя го за първи път. Трябва да започна от нещо много познато. Затова ще започна от себе си... той тръгна към мен, но аз го спрях. Нямаш право да пипаш... той: Ах.. ти... не се дърпа дълго, той обичаше игрите. Отметнах косата си встрани и бавно разкопчах халата си ( черен сатен, падащ като последните окови на мръсното ми съзнание). Не виждах реакциите му и това правеше нещата още по интересни. С върха на пръстите си извървях контура от шията, пространството между гърдите си и едната си гърда, която се подаваше изпод халата... зърната ми настръхнаха, знаех, че това му харесва... продължих по средната линия към пъпа и спрях за момент... тогава чух въздишката му... прикани ме да се приближа малко напред... направих го макар малко неуверено. За първи път стоя с вързани очи... усетих колената му, дръпнах се до толкова, до колкото да усещам силата на привличането на неговото тяло. Леко прекарах езика през показалеца си и го засмуках... прекарах леко влажният си пръст през брадичката и средата на врата. Възбудата ми се увеличаваше, нямах търпение да усетя как ръцете му ме сграбчват, как прониква в мен, как дъхът му гали кожата ми. Инстинктивно тялото ми се изви и изстенах... какво ли усещаше той? Открих гърдите си и леко пристегнах халата под тях... прокарах ръце по вътрешната страна на бедрата ми, започваше да ми харесва все повече... Прокарах пръсти през клитора си, съвсем бързо, за да подразня и двама ни... Сладко мъчение беше това... повторих, като този път се задържах там по дълго... тогава го помолих да ме сложи в скута му... потърках се напред назад, усещах го... твърд под слабините си... той сложи ръцете ми на ризата си и започна да я откопчава заедно с мен... той по бързо, а аз леко прокарвах пръсти през откриващата се гола част... толкова ми харесваше... усетих как се надига от дивана... Хубаво е нали? Той се засмя: най-хубавата вечеря, която си готвила...Разкопчах колана му и вкарах ръката си в панталона му... Тогава се върнах на себе си. Той посегна, но аз го спрях. Потърпи още малко... стиснах гърдите си и ги отпуснах с бързо движение след което отърквайки се в тялото му, се смъкнах в краката му... Издишах в обутие още слабини, той изстена. Свалих боксерките надолу... опивайки тялото му, за да стигна до ластиците... хубаво е да си със затворени очи, изследвайки нещо толкова познато... и тогава усетих, че няма какво да чакам повече... само прошепнах твоя съм, имай ме... той ме сграбчи нетърпеливо и ме подпря на дивана... не исках да се съблича. Исках да ме има тук и сега. Диво, първично и животински. Той ме хвана през кръста, наведе тялото ми и със смъкнати до глезените панталони, проникна рязко в мен. Изстенах и се извих назад... той се движеше напред, назад... толкова ми харесваше... прекара ръката си през гърба ми и с един замах свали халата ми... без да спира, хвана гърдите ми... стискаше зърната ми... усещането беше невероятно... не знаех къде ще отидат ръцете му, но знаех къде ги искам... на клитора си... той го знаеше, но не бързаше... шареше из корема, стискаше дупето ми.... шляпна ме.... продължаваше да се движи напред назад... тогава сложи ръка на клитора ми и започна да движи пръстите си... и дойде първият край... изстенах силно... Искам те... седна на дивана, а аз в него, с гръб... опрях ръцете на колената му и започнах да се въртя в скута му... и нагоре и надолу.... той беше стиснал гърдите ми дръпна ме назад... облиза зърната ми... леко захапа едното... бяхме чакали дълго тази фантазия... трябваше да бъде нереална... така я усещах аз... тогава ме бутна на пода... застанала на колене и длани, в краката му.... хвана ме през кръста и започна още по силни и бързи тласъци.. прокара език по линията от дупето към кръста ми.... имаше цялото ми доверие... имаше ме... тогава легна върху мен и аз се сгънах на лакти на пода... засили тласъците още и още... засмуках показалеца му и въртях езика си върху него...
Той изстена... един, два, тласъка... и свърши... свлече се до мен... развърза превръзката и ме погледна в очите... целуна ме и каза: Днес вечеряхме през моите очи.

© Черната Далия All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??