Jun 20, 2024, 9:39 AM

Политика по български 

  Prose
215 0 15
1 мин reading

  Изборите минаха. Кой спечелил, кой загубил, вътре съ. И пак стария театър! То, дето и скапана пиеса и некадърни артисти, ам и скъпи билети! Аз, кат искам театър, шъ ида на театър! Шъ си купа билет за избрана пиеса! Пък то... Кой ли мъ пита! Те си избират пиесата, цената – аз плащам! Колкот кажат! Че и от ТВ-то не излизат! Одат едно в друго кат' лазарки! Викам: аман от Вас! Скрийте съ нейде, пък си съ гледайте! "СМЕНИ СИ КАНАЛА КЪТ НЕ НИ ХАРЕСВАШ!"  Сменям аз, сменям - те се там! По едно време набарах едно забавно предаване. Викам си: тука шъ гледам! Хоп! Прекъснаха го, че някой искал да съ изкаже! Кат че ли ми и важно, кой какво искал да каже! Те тъй, или инак си праят квот' си искат! Край! Никакво ТВ! Тиририк... СМС. Отварям и четъ: излезе Ви нова фактура на стойност ... След малко пак: Тиририк! Отварям и чета: поради инфлацията, едностранно вдигаме цените на продуктите с... Брех, мама му стара! Туй интернт, телефони, ТВ-та....  Бясна съм! Реших! Шъ си напрая Партия на недоволните! Шъ ми стигнат да влезем в Парламента! Шъ сме опозиция! Шъ виками Уууу и шъ ни плащат заплати и субсидия за партията! Сладка работа! Отварям ФБ, да призовъ недоволните! Гледам, наште политици налазили и там! Кибиците се ядат взаимно! Замислих съ. Колко са много недоволните! Полвината да мъ подкрепът, шъ станем първи! Тогаз шъ трябва да управляваме! Не сме съ разбрали тъй! Аз, в приказките не съм зле. Шъ съ упрая, ама, кат тръгнат протестите, кво прайм? Ц! И тъй не става! Мама му стара и политика българска! Изеде ми душичката!

© Маргарита Ангелова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Привет, Момчил! Ние отдавна си живеем в чудо! Благодаря ти!
  • Тъй ами !!! Той още Алеко го е рекъл - " Сите са Ма - Ска - Ри !" Плачат - народецът да си поръча от ония Японските рицар - чета с бомбите на кръста та да ги атакуват на някое заседание с максимално присъствие , ама после - ще има данък - " Нов Парламент ! " , та ще се видим в чудо !!!
  • Уф! На мен и надежда не ми остана. Мниго години минаха! 2 поколения!
  • И ни остава отново само надеждата...
  • Не знам какво искахме, но определено получихме друго. И, ако в началото, то ни изненада, то сега си беше очаквано. И то не толкова ме дразни. Дразни ме липсата на алтернатива. Не знам румънците как се измъкнаха от този капан. Защо ние не можем? Благодаря, че се включи!
  • Помислих, че съм закъснял. Не с изборите с коментарите,...уж, иЗкахме това да променим, онова да оставим в миналото. Но поне се появиха нови политолози, анализатори, и с право ТиВито заслужава почивка
  • Може би. Практика е.
  • Ако няма ще му изфабрикуват.
  • То, всеки си има гардероб със скелети, ама чак пък компромати ...
  • Кой най - много платил и най - успешно изманипулирал, че спечелил. Дааа...да ги слуша и гледа човек предизвиква душевен дискомфорт. И това е най- малката ни беда.
    Марго, по отношение на компроматите - за когото не са решили, само за него не са разпространили компромати.
  • Оо, дааа! Влезте във ФБ! Чудя се, дали политиците възприемат езика на масите, или обратното! Той е повече от боклук! За свое оправдание ще кажа, че плакатът не е мой. Аз бих се изразила по - финно! Но, в същия смисъл. И, ако това е най - добрият боклук ... Вчера гледах Величието Марков, което обясняваше, че закъснял за клетвата, защото го изнудвали с компромати по това време. Кога стана политик, кога се сдоби с компромати! Не трябва ли да е достатъчно чист, та да не се бои от компромати? Иначе, благодаря за прочита и коментара! Всеки полобителен, или отрицателен коментар ми е полезен!
  • Маргарита, моля ви не забравяйте, че парламентът просто е представителна извадка на цялото общество. Наричайки хората там "боклук", същото определение трябва да възприемете и за себе си...
  • Благодаря ви, Люси и Ина! Тази сутрин видях във ФБ снимка на предизборен плакат : да изхвърлим боклука! И си казах: ако го направим, Парламентът ще остане празен! После се успокоих. Много специален боклук е! Изхвърляш го през една врата, той влиза през друга!
  • Много добро!
  • Много стар бизнес. Институционален монопол.
Random works
: ??:??