The work is not suitable for people under 18 years of age.
1 мин reading
От нямане какво да правя, оня ден си изтеглих един порнофилм. Така. Дотук добре. Сядам аз да го гледам с голям интерес, щото т'ва не го бях правил от четвърти клас и очаквах някакво развитие в тази индустрия. Сюжетът беше следният: Една жена отива със скъпата си кола до плажа. Съвсеееем случайно се запознава с две жени. Аз вече очаквам интрига. При което се случва следното. Трите (силно казано) непорочни девици се озовават в една стая с канапе и се отдават на як брутален лесбийски секс. То не бяха вагини, цици, пръсти и други чудесии. Както и да е, в момента, в който и трите "девици" трябваше да изпитат оргазъм, което аз трябваше да разбера по отчетливите викове "А-а-Аа-ааХ!", в стаята влезна не кой да е, а баща ми. Сега, конфузна ситуация. Аз обяснявам, че не съм знаел и т.н. и т.н. При което баща ми ме изгледа критично насмешливо и каза: -Я го пусни отначало, че не съм го гледал тоя. Запалихме по цигара и това беше.
П.С. И все пак историята е измислена, защото ако пуша пред баща, ми ще се наложи да разбера наистина колко бързо убиват цигарите.
ха ха ха ха Това ми прозвуча като в една "вицова" ситуация - 4-годишната ми щерка дочува случайно вица за червейчето,което виждайки кадаиф, казва на майка си "Яааа, групов секс". Моята щерка слуша, върти очи и пита: "Мамо, а какво е това кадаиф?"
Закова ме...казах ти аз...занимавай се и учи
да бъдеш режисьор или сценарист на клипове...рекламни...
защото владееш момента на изненадата...а това е много важно...
да заковеш погледа на зрителя...много успехи ти желая!
хахаххахах тва е супер разказ. аз честно съм на мнение че такиа хумористични разкази са мн по инетерсни от колкото вечното любовно рали.... когато се изоставят един друг и изоставения пише хиляди редове в които проклина живота си и се съмосажалява!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Ена, и твоята история е супер!
Лажовааа...