Apr 28, 2007, 11:03 AM

Приказките на баща ми 8 

  Prose
1068 0 4
1 мин reading

                                  ВСИЧКИ ЖЕНИ ТИЧАТ СЛЕД МЕНЕ
 
               Баща ми пък разказваше за един много уважаван в селото мъж, как обичал да се шегува. Когато свършвала службата в църквата, първо пущали да излязат жените, а след това мъжете. Та нашият герой гледал да излезе от църквата преди да пуснат жените, подтичвал пред тях и викал:
                - Вижте, вижте как всички жени тичат след мене.



                                  КАК СЕ ПОСРЕЩА ПИЯН МЪЖ

                 Същият този мъж и жена му били най-уважаваното семейство в селото. Те били най-добрия пример за хората от селото. Стараели се хората да им подражават и да се учат от тях. Никога не се е случвало някой от двамата да се изложи с нещо. Мъжът никога не бил се напивал и ето, че един ден това се случило. Наобиколили го мъжете, подкрепяли го за да може да се прибере от кръчмата до тяхната къща. Интересно било и на жените и на мъжете от селото, как ще го посрещне жена му. Дали ще му се кара, може и нещо друго да стане, я кавга, я бой. Развеселила се цялата компания и завела мъжа. Излязла жена му, видяла развеселените хора, развеселила се и тя.
                   Посрещнала мъжа си. Завела го в къщата, разсъблякла горните дрехи на мъжа си и го завела до леглото, да поспи и да отрезнее на спокойствие.
                   Нямало караници, нямало посягания.

© Елена Димова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Нали му е за първи път...
  • Благодаря ви. Много сте мили. Останаха още малко, но, събирам кураж, смятам да напиша и някои съвсем мои.
  • Хаха страшно разказче,браво на жената!
  • Браво! Развесели ме! Особено ми хареса постъпката на жената на пияния мъж! Дано имаш още много такива приказки, никога да не свършват!
Random works
: ??:??