Jun 3, 2016, 8:02 AM

Просто Мария 

  Prose » Others
834 0 6
1 мин reading

Просто Мария

Срещата продължи по дълго от очакваното време. Клиентът се беше запънал и не желаеше да продава на тази цена. Употреби всички начини за убеждаване, но и това не помогна. „Мисли! Мисли по-бързо! Нямаш никаква време! Тази нощ всичко ще се реши! Спасяваш се или оставаш на улицата“

„Ти си сладка кукличка…“- чу като в просъница гласът на майка си.

 Костюмът беше залепнал по него. Мравките отново залазиха по настръхналата му кожа. Усети студ от напрежението.

Имаше още един начин. Спасение, може би. Извини се и излезе от кабинета. Беше време да премине на резервния вариант. Рядко го ползваше, но винаги с успех. Имаше нужда от повече време. Ще успее. Винаги успяваше.

Червената рокля искреше като ярко петно на дивана. Облече я за секунди. Обувките с висок ток бяха до нея.

От малка кутийка избра сини лещи. Руса перука. Червен лак. Червено червило. Кожата му беше съвършено бяла без нито едно петънце.

„Много ти отива тази червена рокля. Жалко, че не си момиче“-майка му се смееше високо.

Помнеше този глас, дрезгав и в същото време толкова мелодичен. Глас от отвъдното.

Довърши грима и се погледна в огледалото. Клиентът не биваше да чака повече.

Когато влезе в кабинета мъжът беше с гръб. Рязко се обърна от шума на вратата.

В погледа му прочете успеха си. Помоли го да извини служителя, който се е занимавал със сделката.

Тя ще поеме преговорите.

Клиентът се представи с малкото си име. Беше нейният ред.

- Просто Мария. – каза тя с усмивка на хищник готов да нападне.

Истеричния кикот на майка му кънтеше в главата му.

 

 

 

© Мая Ангелова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • разказ със сюрприз- обожавам ги ...
  • За мен е чест, Кети да получа такава оценка от теб!
  • А бе, Мая, направо ме разби! Майсторски разказ!
  • Лидия, Рада, благодаря, че харесахте. Жените винаги са победители-неоспорим факт. Не открих раздел "Кратка проза" и публикувах разказа в други. Желая ви приятни почивни дни!
  • Да, жените с червени рокли, руси коси и сини очи винаги успяват! А и колко му трябва на един мъж да се поддаде и да приеме всякаква сделка? Майче, доказваш, че жените успяват повече в живота, а мъжете все още се поддават на женския чар. Героят тук го е осъзнал и го използва като таен коз, за да осъществи намеренията си. Браво за темата и изпълнението й!
  • Резервния вариант? Винаги печели! Ех, тия червени рокли! Харесах. А защо е в други?
Random works
: ??:??