Aug 13, 2008, 10:53 AM

"Просто приятел" 

  Prose
1432 0 5
2 мин reading

Колкото повече раста, толково повече разбирам, че човек може да има доверие на прекалено малко хора. Но успях да оценя и факта, че съм намерила именно човек, който би направил всичко за мен. Този човек бърса сълзите, причинени от другите, този човек дойде, когато целият свят си отиде! Стоя до мен и все още стои, без да иска в замяна, без да изисква и да упреква. Прие ме такава, каквато съм и макар понякога да не го показва, аз знам, че съм една от малкото, които обича и една от малкото, видели го истински, такъв, какъвто е. Без маски и преструвки, без надувки и обиди! Макар през по-голямата част от времето да сме разделени, за мен той е много близо, защото го нося в сърцето си! Никога не се бях разкривала така истински, но сега не съжалявам, защото няма значение - не съм сгрешила! Не се интересувам от това какво казват за него, защото аз знам, че той не е такъв, за какъвто го представят!Изграденият образ на непукиста, на безчувствения, на лошото момче - те го познават такъв, но аз не... Аз го познавам - нежен, добър, едно ранимо дете, което има нужда някой да го разбира, някой, който да бъде с него, когато има чувството, че целият свят пропада...! И аз ще бъда този човек! Бих дала всичко за него, живота си дори...! Винаги ще съм готова да го хвана, ако тръгне да пада! Винаги ще съм готова да го прегърна, ако има нужда от утеха! Защото знам, че и той ще го направи за мен!

Това е приятел! Този, който не упреква, не обвинява, а просто е с теб, каквото и да сториш! Този, който ще е с теб, когато плачеш безутешно и когато се смееш с глас! Този, който ще те дари с една усмивка и веднага ще озари света ти! Този, който ще ти даде кураж в трудните моменти и ще изживее с теб прекрасните! Този, който ще ти даде всичко и в замяна не ще поиска нищо!

Приятел е този, който ще спази дадено обещание, ще ти помогне да надмогнеш мъката и ще те обича за това, което си, а не заради това, на което се правиш! Приятел е този човек, с който можеш да бъдеш човек! Истинският приятел е просто целия свят! Той не обещава само слънце и хубави моменти, той е този, който ти показва света в истинската му светлина! Не претендира, че няма да прави грешки, но важното е, че прощава и твойте. Той знае, че си просто човек... Приятелят ще се разходи с теб под дъжда и просто ще мълчи, ако имаш нужда от това.

Ето това за мен е той! Един от малкото истински хора в живота ми, един от малкото, на които мога да разчитам! Обича ме заради самата мен, както и аз него!

И от сърце благодаря на Бог, че ме срещна с него и дари ми опора. По-добре да имам един-двама исински приятели, отколкото много, но фалшиви!

Всичко ще направя, за да запазя това приятелство непокътното!

 

 

На Зари...

13.08.2008 г.

 

© Криси All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хубаво приятелство!
  • Прекрасно е
    И наистина-това е приятел! И аз имам късмета и щастието да познавам такъв човек Наистина е прекрасно))
    А иначе наистина е много добро произведението ти Браво
  • Браво,жалко че са голяма рядкост такива
  • Радвам се , че си намерила такъв човек до себе си.. много е добро
  • Да,това е приятел!!! Едновременно ми стана и тъжно,и хубаво,докато четях..
    Била съм в ролята и на този приятел..и на този,който се нуждае от такъв..и мисля,че съм го намирала.
    Прекрасно е!
Random works
: ??:??