Jul 11, 2019, 8:58 AM  

Просто(у)з(а)рение 2 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
438 5 8
1 мин reading

Когато вървиш нанякъде и се усетиш, че се губиш, единственият изход да не се изгубиш напълно е да смениш посоката!

 

Две неща нямат граници въображението и идиотизма, ама то щото и между тях няма граница!

 

Ако винаги имате съмнения дали чашата е наполовина празна или наполовина пълна, напълнете я с тВЪРд алкохол и после да видим как ще ви се види, песимисти и оптимисти!

 

Вече жените  и с едни гърди не сме пред мъжете, всичко ни приватизирахте от пол мъжки се превърнахте в пол многополов!

 

На който акълът не му стига и гугъл не може да му помогне!

 

Мрежата се напълни със "затворени групи" от широкоскроени, разкрепостени и без граници  "личности".

 

Учени от Магадан разработват ново приложение, което ще замени търсачката гугъл и  ще превръща всяка глупост в мъдрост преди още да сме написали мисълта си! Така времето за свободно сърфиране в мрежата на потребителите ще се увеличи многократно!

 

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Веси и Троя - благодаря ви!
    Веси, значи съм постигнала търсеното - радвам се, че те развеселих!
    Дори и в сериозното да откриваме забавното!
  • Харесаха ми. Напълно съм съгласна с теб.
  • Благодаря за мъдростите, а това за акъла и Гугъла яко ме развесели.Поздрави!
  • Благодаря ви, момичета!

    Другото за виното и истината съм го писала вече - да внимавате с количеството, щото някои докато търсят истината във виното, направо се давят и в него!
  • Чичо Гугъл знае всичко , ... чувам, че мрежи дал Господ и риба не остана вече... Поздрави, Пепи! (У)зарявай ни!
  • 🐒
  • Мисли, Стойчо, мисли! С тия тесни специалисти ме разби! 😅!
  • Размисли ме за половете...А в начале Адам биде Човек!😃
    В днешно време идиотизмът вече надскача себе си!😂
    Тесните специалисти са вече в широка употреба!😉
    Пепи,колко много ме подсещаш да мисля по време на отпуската!🐒
    Благодаря!
Random works
: ??:??