Dec 5, 2008, 8:19 PM

Пътят към Александър 

  Prose
613 0 0
1 мин reading
Този Алексанър не е поредният измислен герой. Той дори е повече от истински. Мечта, блян, преживяване, много болка и много страдание. Когато имаш всичко (което ти е достатъчно) Онази - съдбата, решава, че имаш прекалено много, че трябва да ти го отнеме. Замахва с костеливата си ръка и го опустошава. От него нищо не остава. И ти не знаеш защо се случва. Мислиш, че не си го заслужавал. Но така силно искаш да си го върнеш. Да го имаш за още малко. Да му се порадваш още веднъж. Да поправиш грешките си към него. Но край! Няма го! Защо си го има? Не знаеш.
Става ти студено, мрачно, болезнено. Вярваш само в това, че един ден ще отидеш при своя несбъднат Алексанър. И той ще се усмихне и ще хванеш ръката му. Ще го целунеш и ще го прегърнеш. И тогава... тогава няма никой, нищо да ти го отнеме, да го опустоши. Алексанър ще бъде Там. И ще го обичаш. Но кой ще усети тази ти любов, кой ще хване твоята ръка и ще отвърне на целувките ти? Кой ще прегърне теб? Алексанър? А теб ще те има ли? Не знам. Никой не знае. Знаеш, че си вървял по този каменист дълъг път към Александър, но Александър пак... го няма. Сега ти е още по-студено, дори апокалиптично.

© Александра Ангелова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??